Hij is toch al afgeragd, ben er ook totaal niet zuinig meer op geweest Ik weet ook niet of hij het leuk vond dat ik met Donna toen nog in de regen foto's heb zitten maken Hij was helemaal doorweekt
Ik kom uit Heiligerlee en heb geen rijbewijs en geen auto haha Voor zover ik weet komt er ook niemand uit de omgeving Eindhoven De verste is Laura, die komt uit Almere.
Voor mij is beilen verder dan havelte, als het maar niet verder dan emmen is! T'is ook even kijken hoe mijn ouders zich voelen, voelen zich allebei neit zo lekker, ik ga kijken of ik desnoods met de bus kan dan
Ik moet waarschijnlijk helaas afzeggen. Mijn moeder heeft een nekhernia en zij zou me weg brengen, maar ze veolt zich echt niet lekker. Mijn vader kan niet en ik mag niet met de trein/bus. Ik vind het echt super jammer en ik hoop een andere keer er wel bij te kunnen zijn. Sorry!
Hoop dat ik morgen mee kan doen voel me vandaag al niet te best dat is 2 dagen dan over kan wel uitleggen morgeb wat het is ik ga zeker mee maar als ik dus morgen 'ziek' ben zie ik er echt niet uit morge haha heb t vaker dus ja Maar ik ga zeker mee ik kan wel met mijn telefoon mooje foto's maken heb de galaxy note maakt erg mooie fotos hoe gaan we het doen morgen??
Ik ga mee zeg niet af :p maar weet niet zeker he kan ook zijn dat het maandag is
Megane
Geplaatst: 28-04-12 17:12
Hier helaas nog een afzegger.. baal er ontzettend van maar ik lig ziek op bed, het lijkt me niet verstandig om morgen met mn zieke hoofd dat hele eind te gaan rijden.. ik hoop dat het nog een keer georganiseerd wordt, dan ben ik zeker van de partij!
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-12 18:23
Lijstje schreef:
Fotografen 1. Roomz 2. Jorinda__ 3. Sodeletuut 4. Milan_lover 5. Pia93 (onder voorbehoud, ze is nu ziek)
Of gewoon helemaal nier... afmeldingen krijg je toch wrl elke keer
Sodeletuut
Geplaatst: 29-04-12 09:37
lovemario schreef:
Ow fijn.. Zeg je er een aantal dingen voor af en word xit op het laatste moment afgeblazen..
Sorry, ik vind het zelf ook heel vervelend, maar zes afmeldingen is gewoon heel jammer, en dan is Corina ook nog ziek.. Maar ik kan me voorstellen dat je baalt omdat je dingen hebt afgezegd, en dat vind ik ook vervelend voor je.. Sorry..
Het is ook niet echt fijn weer om uren buiten te staan Het waait nog wel aardig hard. Er is nog net geen regen. Lijkt me voor de modellen ook niet zo fijn. Ik vind het zelf ook heel jammer hoor. Had ook liever gehad dat het door was gegaan
oliebol Was eigenlijk wel weer beter Maargoed jammer dat ik gisteren niet heb gekeken had ik nu nog lekker geslapen Njah dan maar paardrijden ofzoo.... Vind het erg jammer heb er ook dingen voor moeten laten liggen of afgezegd.....