Haha, ik zie t al helemaal voor me, films kijken, bordspelletjes spelen, koken (neem aan dat we dat ook zelf moeten doen?) yes voor het ponykamp gevoel
Silence
www.campingboszicht.nl maar staat niet heel erg veel op. Ik ga er morgenochtend heen voor een weekendje dus als je ergens foto's van wilt hebben moet je het maar zeggen
Ik meen het hoor vind echt dat je t goed doet. Ben zelf wat control freak, dus als er bij onze vriendengroep wat geregeld word hou ik dat t liefst in eigen hand maar dit is echt tof, duidelijk, weten waar we aan toe zijn. Echt top
Silence
Ik zeg niks haha. Eerst kijken of en wat ik allemaal rond kan krijgen en wat niet Wil niemand blij maken met niks.
marjan1986
Geplaatst: 10-05-12 21:53
Dott schreef:
Helemaal als het buiten slecht weer is
slecht weer? Waar? Hier ist tropisch 25 graden met volop zon! En sla eten?? Jakkie! Dat die bolle fjordsels van ons om hun kilo's moeten denken betekent niet dat wij met ze mee moeten zondigen Whaha.
marjan1986
Geplaatst: 10-05-12 21:54
Silence schreef:
Dan helemaal
Bedankt voor je complimentje overigens
ik vind 't ook super hoe je alles aan 't roggelen bent! Toppie!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 21:55
we komen er vast wel uit
Ik ga de laatste spulletjes voor morgen klaarleggen en dan mijn bedje in, we rijden lekker op tijd die kant op.
Dank je Marjan
Femzjje
Geplaatst: 10-05-12 21:57
Oeeh! Ik ben wel heel benieuwd naar je ideetjes !! Jeetje, het moet zometeen toch gaan stormen! Haha, het is zo benauwd.. We gingen net ook bij elke overvliegende gans crossend door de bak