Dat is blijkbaar rechtstreeks naar de efteling. Kon niets anders vinden. De bus stopt ook gewoon op de Europalaan, dus geen idee waar dat kwartier lopen vandaan komt.
Neuh is van begin parkeerplaats naar de ingang lopen is nog geen 5 min. Maar zal wel zijn omdat de ns vaak vertraging heeft dus plannen ze het maar 10 min ruimer in
ik zeg zo vandaag tegen mijn moeder dak efteling had moete afzette omdat zij geen anwoord gaf ineens zij zo: ja de papa heeft gezegt da ge oud genoeg zijt en da we u toch is u zin moete laten doen he, ge zijt ten slotte meerderjarig
mam gaat het zelfs betalen (ik ken dat ik ging is naar de zee & ze zei dat ze me 100 euro ging meegeven, ik kwam terug met een nieuwe tas, portemonee, boeken en kaartjes & had nog 100 over )
Jep, je kan nog altijd meerijden. Pfft, deze nacht 4 uurtjes geslapen, straks waarschijnlijk nog zo'n nacht. En nu al moeite doen om recht té blijven staan.
haha nou nog twee weekjes en dan gaan we.... nu op naar mijn werk.. fijn werken met paarden loop de hele dag in die bloedhitte. met dichte schoenen en een rijbroek...
K had te zaterdag cursus grondwerk met Ace van 2 tot 5. Ik dacht ik ga al om half 1 daar zijn kan ik nog wat zonnen daar op de bank en naar de paardjes kijke. Geen rekening mee gehoude dak daarna nog steeds buite ben zonder in te smere. Les gehad in de bakkende zon gelukkig met een windje Daarna Fly nog gewassen en uiteindelijk mocht ik dan daar nog mee eten dus was pas om 9 uur vertrokken daar.
Hoe ist nu me je arm? Toch terug goed hoop ik? Chanceke!
was gaan buitenrijden & er is een cafetje waar e altijd wat gaan drinken, dus paard vastgezet (kan daar) & iets gaan drinken (men neef was mee met fiets) na iets te drinken komen wij terug buiten, ik zie rahere ineens zich van die paal weg draaien & de straat op rennen (gelukkig rustige straat) heb ik geluk gehad dat hij mij gezien had & naar mij gelopen is
maar echt heeft hij nog nooit gedaan touw is wel kapot
tesseke
Geplaatst: 28-05-12 07:43
Arm was gisteren ineens veel beter, maar door onze sluipactie tijdens de nachtwandeling door het stadspark voel ik hem weeral serieus op het moment. Nog een laatste dagje stadsparkfeesten en straks slapen, slapen en nog eens slapen!