Kijk ook in huis eens rond of je leuke spulletjes hebt om mee te nemen zoals bijv. een authentiek parasolletje of een vintage stoel/krukje. Ik ben altijd een liefhebber van naturel foto's dus als het kan ook graag strapeless bh + top meenemen
Kom gelijk met eisen aan hier
xliisaa
Geplaatst: 25-04-12 17:23
Datum : zondag 20 mei 2012 Tijd: 1uur, dan zijn we half 6 klaar, anders gaat het denk ik te donker worden en dan is iedereen ook een beetje redelijk op tijd thuis.
Plaats: Ik neem aan dat dit de stakenberg word in vierhouten. dan heb je heel veel gras, maar ook de hei op loopafstand bij.
Mee te nemen als model: Diverse setjes kleding. xliisaa doet de opleiding visagie en kapper, dus neemt make-up mee en kan eventueel de haren doen van de modellen. Dit mag je natuurlijk ook zelf doen, maar xLiisaa kan er mee helpen.
Mee te nemen als Fotograaf: Je normale uitrusting, heb je een idee in je hoofd, neem daar dan de spullen voor mee. Of overleg met een model naar keuze of die daar passende kleren/spullen voor heeft. Dit kan via PB besproken worden.
Het is natuurlijk ook erg verstandig als iedereen drinken en eten voor zich zelf meeneemt!
Modellen die nog niet weten wat ze aan moeten doen, wat ze willen qua make up en haar moeten minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn, dan zijn de organisatoren neem ik aan ook aanwezig en ik iig ook
Half uur per model, eerst 4 modellen en dan pauze en dan weer 4 modellen
Pauze van 15.00 tot 15.30 (Modellen in deze groep moeten tussen 14.45 -15.00 aanwezig zijn als ze nog niet weten wat ze moeten dragen en als ze nog niet weten wat ze willen qua make up en haar, Modellen die al helemaal klaar zijn voor de shoot moeten 15.15 aanwezig zijn)
Ik vind eigenlijk alles wel best, leuk al die verschillende dingen. Pff gaat nog sjouwen voor mij worden visagie koffer + camera + kleding en spulletjes. Ik ga op vakantie en neem mee.. :p
Wat leuk zeg Ik heb mijn eerste meeting achter de rug, paardjes en honden gefotografeerd. Zitten leuke plaatjes tussen, ik ben tevreden voor de eerste keer! Jammer dat je je moet afmelden romy
Ik had een vraagje, mijn vriend wilt een vriend van hem meenemen, zou hij samen met en chiro de fototijd kunnen delen? Of gaat dat niet?
Mama_Rianne
Geplaatst: 04-05-12 22:26
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik het liever niet. Het gaat eigenlijk om een boktmeeting. Ik heb ook wel vrienden/vriendinnen die graag op de foto zouden willen en mee zouden gaan, maar de lijst raakt wel steeds voller zo.
Ik ben mijn oplader voor mijn camera kwijt, dus hoop de camera nog voor 20 mei te vinden. Maar hoop dat het lukt, anders kan ik helaas alleen als model mee gaan.
Sorry dames bij deze meld ik me af, ik heb een veel te grote tijd druk van school om alles af te krijgen om hier heen te gaan. het spijt me en hopelijk volgende keer beter.