[BESLOTEN] Zwangerschap deel 3 Meet; Regio Midden/ Zuid e.o

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Voorkeur datum Blijdorp:

Weekend 1 of 7/8 of 14/15 Juli
4 (18%)
Weekend 21/22 of 28/29 Juli
6 (27%)
Weekend 4/5 of 11/12 Augustus
5 (22%)
Weekend 18/19 of 25/26 Augustus
6 (27%)
Liever door de weeks
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 22

BiBiQ

Re: [BESLOTEN] Zwangerschap deel 3 Meet; Regio Midden/ Zuid e.o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:37

Solly

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:09

Ik ga zeker mijn best doen dames kijk in de auto hoef ik enkel maar te zitten auto doet de rest wel, tis niet een hele reis met de fiets whaaaaa :+
beccy schreef:
Fiem je moet mee hoor...inderdaad anders gaan we gewoon vaak koffie drinken haha...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:48

Nou dames ben benieuwd wie er allemaal nog mee gaan en er dus bij zijn a.s zondag ;) .

Voor nu het weer voor a.s zondag, in de ochtend is het vrij bewolkt en in de middag klaart het wat op naar licht bewolkt.
Kans op neerslag 60% en het weercijfer is voor nu een 7, dus is al best goed voldoende. En een max temp van 19graden.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:11

Dat klinkt wel aardig, beter als die hitte van deze dagen :j

CheibaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:18

Meiden ik ga helaas niet mee. T ara zit in een sprongentje en nu met die warme dagen gaat het ook niet zo super. Dit weekend gaan we ook al klussen bij mijn broer dus misschien een andere keer als T ook iets ouder is. We wil ik jullie heel veel plezier wensen!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:45

Ik Ga mee hoor...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:20

*\o/*
Want ben wel benieuwd naar jullie ventje <3
beccy schreef:
Ik Ga mee hoor...

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:06

Nog even een vraagje, kunnen witlof en ik korting krijgen bij iemand? De weersvoorspellingen zien er trouwens wel aardig uit!

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 20:31

Zo ik ben ook nog steeds van plan te gaan!!
Beccy; ik rijd denk zelf, ga denk ik op de terugweg nog even langs mn ouders (Dordrecht) en kleine is behoorlijk uit zn hum dus denk dat ik even langswip maar ook weer bijtijds doorrijd.

Korting; ik heb Fiem al korting beloofd, dus heb nog 3 plekken voor korting over. Beccy wil ook korting neem ik aan dus Novi en Witlof kunnen nog mee op mijn korting.
Is 25% korting dan, moet je wel tegelijk naar binnen met mij (moet abbo laten zien), dus wellicht even nummers door PB'en en morgen even een definitieve afspraak voor de tijd maken?

Weer lijkt goed te doen toch?

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:41

+:)+

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:01

Ik moet ons helaas afmelden. heb erg veel last van mijn kaak en mijn schoonmoeder viert smiddags ook nog eens haar verjaardag. Vind het echt super jammer want had jullie graag eens in het echt gezien :).

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 08:46

Dus dan gaan mee EW, Beccy, Fiem, Witlof en ik? Of mis ik nog iemand?

@Calice: jammer dat je niet mee gaat!

Zullen we om 10.30 uur bij de hoofdingang afspreken? Ik zie op internet dat de A13 richting Den Haag bij knooppunt kleinpolderplein is afgesloten dit weekend. Geen idee of we daar langs rijden, anders kan het zijn dat we iets later zijn.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:09

Mistic ging ook nog mee?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:37

Novi mijn routebeschrijving geeft dit aan over de A13. 11. Neem afslag 13-Knooppunt Kleinpolderplein naar E25/​A20 richting Ring Rotterdam (West)/​Centrum/​Europoort/​Hoek Van Holland/​Havens. Weet niet of precies dat stuk afgesloten is ja/nee, eerlijk gezegt hoop ik niet al teveel te moeten omrijden gezien ik daar niet echt vrolijk van zal worden.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:03

Owja klopt A13 richting blijdorp is dicht. wij moeten vandaag nog richting den haag en moeten ook omrijden.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:13

Calice weet jij wat dan beste omrij route zal zijn? Echt ik ben er niet blij mee dat we moeten omrijden :o.

Ik kom via A7, stukje A8, A10, A4 enz...

CheibaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:59

fiemo heb je een tomtom? deze kun je anders wel zo instellen dat je niet over de A13 komt.

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:22

Wat gaan we nu concreet afspreken?? 10.30 uur bij ingang?? Mijn kleintje drinkt normaal rond 11 uur..
Misschien even wat nummers uitwisselen?
Ik heb een zilvere ford mondeo haha..en een zilvere joolz kinderwagen..daar ben ik aan te herkennen..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:01

Ja, tomtom heb ik anders zou ik helemaal compleet verdwalen :o.
En heb geen flauw idee hoe ik de tomtom dan zo moet instellen om niet over de A13 heen te moeten :o, en lief waar ik ook ff niks aan heb en ie zomaar riep dat ie het niet weet. Meneer heeft geloof ik zijn dag niet vandaag.
Cheiba schreef:
fiemo heb je een tomtom? deze kun je anders wel zo instellen dat je niet over de A13 komt.

Beccy ik rijd in een grijse Renault Megane en heb een lime groene quinny buzz wagen ;) . Zal mijn nummer jou ook even pb'en, EW heeft mijn nummer ook.

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 14:09

Op Mn foon kom zo even op comp

Half elf is ook goed, ga toch bij het terras bij de ingang zitten als ik eerdere ben (restaurant de lepelaar) zodat ik voor evt laatkomers zo bij de ingang ben om ze met korting binnen te krijgen.

Mij kan je herkennen aan een huilende baby (grrrrr stomme sprong) een witte hyandai i10 en een knalgroene stokke wagen hihi. Verder ben ik enorm lang en heb een lippiercing dus val nogal op.

Ga even de route plannet raadplegen.

Voor de duidelijkheid wil iedereen wel naar de nieuwe ingang, oceanium zijde komen, bij de oude is namelijk geen kassa voor losse kaartjes!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:15

EW staat dat goed aangegeven van de nwe ingang? Of zit dat vlakbij het oude?
En ach gut je ventje in een sprong :(:)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:16

staatdat aangegeven EW?? of heb je daar adres van?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:22

@EW: ben jij zo lang dan? Dacht dat je een 'normale' lengte had, of juist kleiner :o Maar dan spreken we toch af bij dat restaurant? Ik pb je mijn nummer ook wel even.

Ons kunnen jullie herkennen aan een kletsende peuterpuber en 2 lach-/slaapbaby's :D Ik heb een bruine mutsy transporter met kinderwagenwieg. En witlof neemt denk ik een buggy mee? En anders een paarse mutsy transporter.

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 14:29

A13 komen Beccy en ik toch niet overheen??
Wij komen uit richting Bergen op Zoom, volgens mij hebben wij alleen A16, A17, A19 en A20 en natuurlijk A58..
Is die afsluiting alleen van toepassing voor mensen die vanuit de andere kant komen?

Novi; dat restaurant is bij de ingang, maar wel al IN blijdorp dus daar kom je zonder toegang niet hihi. Maar ik ben gewoon 10.30 bij de ingang, ga met de mensen die er dan al zijn naar binnen en opt terras zitten, kan je ook handig voeden. Evt laatkomers moeten even een belletje plegen en dan kom ik die ook binnen loodsen met korting :)
Ben benieuwd naar de lach baby's

Ik ben 1.85m :)

Ingang Oceaniumzijde is geloof ik blijdorplaan, Rotterdam. Alle borden gaan hier naar toe, maar als je door Rotterdam centrum rijdt kan je nog kiezen om bij de oude ingang te parkeren. Als je langer dan 10jaar niet bent geweest rijdt je misschien po naar de oude ingang, das niet handig hihi

En idd kleine in een sprong, valt op zich wel mee maar is hangeriger dan normaal en wordt vooral snachts nu vaker wakker om eens fijn geluiden uit te proberen en te keten. Overdag staakt hij nu wat vaker dan normaal en ipv te gaan slapen moppert hij er nu gerust nog een uurtje op los voordat hij toch maar in slaap valt... Zucht, ach komt wel weer goed, hij doet gelukkig ook vel lachen nu :)

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:33

EW wil je jou nr ook ff naar mij pben?