Ingeltje schreef:dan kies ik op z'n kant slim plan! weet je zeker dat je van een drankje kan genieten
Jammer, Lian.Volgens mij woon jij het dichts bij H'veen, Tynke. Of heb ik het mis. Dus dan zou het het handigst zijn dat jij de reservering doet.
Wat mij betreft mag Tynke dat wel doen.. ik weet niet eens waar de wok is.. moet ik wel weten voor mijn tom tom heur!
Kerkstraat 268411 EZ Heerenveen voila! aan de kerkstraat dus (joost mag weten waar dat is..... maaaaaaaar gelukkig weet Tommie het wel)
Tegenover de parkeergarage!Hoeveel persoontjes gingen er ook alweer mee?1week van te voren reserveren? of 2 week? Dan zet ik dat ff in mn agenda
hahaha ik vind het heeeeer-lijk! maar ik ga natuurlijk ook wokken!(en fruit eten)(en gebak eten)(en ijs eten)(en nog meer ijs eten)
we moeten niet te lang blijven Prijzen diner 2 1/2 uur onbeperkt eten & drinken, incl. alle frisdranken, bier, wijn, koffie en thee*: •Di. t/m Do. € 23,50 •Vr. t/m Zo. € 25,50 •65+ korting € 2,50 •Kinderen vanaf 3 t/m 12 jaar € 1,50 per leeftijdsjaar •Langer blijven € 3,50 per 1/2 uur
Ok, dus €25,50 per persoon! Hihi nee, wekker zetten na 2 uren, dan kunnen we dan een eind er aan breien Ja iets van 1 week van te voren reserveren? Dan is het denk ik het veiligst qua aantallen doorgeven.
Dan weet ik wie 14 april samen zullen smullen Qua stem ben ik wel een viswijf, maar daar houdt het dan ook mee op