Hihihi... als jullie 26 mei toevallig zouden gaan lunchen bij Genki, dan kom ik jullie misschien wel tegen... Ik ga om 12:00 naar mijn kapper en daarna lekker ergens lunchen .
Op zich gezellig, maar misschien ging mijn mams met me mee, maar als dat niet het geval is ben ik graag van de partij .
Ben van het weekend naar Sumo geweest erg lekker maar red het niet bij Genki.26ste is nog vrij eventueel.
Ik kan nog steeds, lunch of diner maakt niet uit.Maar als er niemand komt is het ook niet gezellig in mijn eentje.
Evelli,We hebben gereserveerd bij Genki Garden om 13 uur.Misschien kunnen we daar lekker buiten zitten.
Pfffff hoop dat we buiten kunnen zitten.Niets meer gehoord van Batje?Net de trein gemist, nu wachten op de volgende.
Nickolay schreef:Ik kom naar Genki Garden en ben daar iets voor 13 uur.Siggislief gaat ook mee.Ben benieuwd wanneer jullie er zijn
Ik hoop dat jullie heerlijk gegeten hebben! Ik zat zo diep met mijn neus in de boeken dat het echt niet gelukt is vandaag, sorry!
ze zaten al in de tuin Eten was weer lekker en daarna nog lekker ijsje. was gezellig Nu de trein naar huis