Ik zal eens kijken of ik ook iets lekkers kan vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cantheon schreef:Oja, trouwens. Ik moet nog even iets van mn hart, vind ik stiekem best moeilijk.Ik ben namelijk in real life niet zo spontaan als op het internet. Ben in nieuwe gezelschappen enorm onzeker en bang en voel me niet snel op mn gemak, dus kijk niet te raar op bij de meeting als ik stiekem toch een beetje stil of raar ben ofzo... Sterker nog, ik vind het onwijs lastig om goed te functioneren in groepen, dus ik hoop op een klein beetje begrip daarvoor. Ik doe hartstikke mn best om gewoon lekker mezelf te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sorry!
RGBrink schreef:Joh Sabine en anders kom je wat vroeger.. kan je vast ff mn huisje zien.. ff kennis maken en dan komt de rest gewoon 1 voor 1.. ben jij al binnen haha.. miss is dat makkelijk voor je?
Ik ben echt heel makkelijk hoor.. alles kan!
Laat even weten of jullie wat te eten meenemen en zo ja wat.. dan zorg ik voor de rest.. en laat even weten wat jullie willen drinken, dan haal ik dat in huis..
Ik zal voor 1 april een mooie wandelroute uitstippelen, dat we niet verdwalen![]()
daarnaast heb ik aardig veel dvd's dus dat komt goed.
Tevens heb ik ook dit spel in huis gehaald: http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/openh ... 4011106956
is wellicht wat leuk om te doen.. maar hoeft natuurlijk niet..
Mochten er verder mensen nog wensen hebben of miss allergieeen waar ik van moet weten.. let me know
LynnDenise schreef:Ik ben ook fan van 30 secondsdie heb ik hier ook in huis en die is inderdaad erg leuk!
Ik heb ook het spel weerwolven dat ik kan meenemen. Nou daar komen we de dag wel mee doorLandvrouw, als je naar Rdam kan komen dan kan je vanuit daar meerijden met me