jammer! mr er komt vast nog wel een meeting aan xD dat blijf je altijd houden, dat er op iedere dag wel minstens iemand niet kan Tis echt goed als iedereen kan, maar komt bijna nooit voor bij wat grotere meetings. Op donderdag kon ook niet iedereen.
Marije: ik kan wel samen terug reizen naar Groningen, maar waarschijnlijk ben ik overdag al in Arnhem omdat mijn opa daar in een revalidatiecentrum zit. Aangezien ik de hele woensdag vrij ben zit ik eraan te denken om hem eerst te bezoeken. Mocht dat toch niet door gaan, dan laat het ik het weten, dan kunnen we ook de heenweg samen reizen!
Mij kan je trouwens herkennen aan een zwarte jas, giga bos blond haar, ws rode eastpak tas en paarse kisten (lekker warm als je op de trein staat te wachten xD)
Jawel! Ik hou m'n telefoon in de aanslag, dan kan ik checken wie wie is!
1234
Geplaatst: 12-02-12 23:13
oohwjaah das ook handig ik heb geen internet op mn mobiel/ipod Wel wifi op ipod maar dat heb je ook niet overal xD Maar dan moet wel iedereen die kleren aandoen op de manier die ze hier beschreven hebben Niet stiekem een andere jas aandoen of je haar verven
Blonttttt Nee uhm ik heb alleen maar zwarte jassen en mijn eastpak is bijna altijd de tas die ik meeneem. Of misschien neem ik mijn Italiaanse hippie tas mee Ja dat doe ik denk ik, rugzak met weinig erin = onhandig.
Beseffen jullie wel dat ik 2 uur voor jullie ga reizen!
Wow!! Dat is echt super lang! Wel super leuk dat je komt! Zoek wel ff goed uit hoe laat je laatste trein terug gaat he! Mocht je die missen dan heb k alsnog n slaapplek voor je hoor, haha!
Ooo eindtijden valt reuze mee hoor.. Ik kan als ik wil om 0:15 nog thuiskomen. En dat scheelt me nog een keer overstappen ook (nachttrein op Utrecht via Amsterdam. Die stopt blijkbaar ook in Delft ) Maar het valt nog mee, het duurt 1:45 uur
Nee maar ik weet niet hoe hard we van plan zijn te gaan doorhalen? Lol Ik kan trouwens de volgende dag uitslapen dus dat is het probleem niet Zal wel maar voor de zekerheid een tandenborstel meenemen
Haha! Kun je doen! Ik kan voor 2 mensen slaapplek regelen. Als we besluiten dat we nog naar de kroeg willen ofzo, haha! Mijn laatste reismogelijkheid is om 00.23 geloof ik. En anders kan ik altijd nog lopen (5 km ) of n taxi nemen