Ik hoop het! Zaterdag 14 april ga ik sowieso die kant op denk ik en wil ik ook wel mensen meenemen maar het zou leuk zijn als het topic ook concreet wordt
Ik wil het nog steeds door laten gaan, maar zoals ik eerder heb gezegd, moeten mensen wel het schema invullen voor een goede datum Anders kies ik zo een datum en kan de helft niet
Ik kan helaas echt niet van te voren zeggen wanneer ik kan, of het moet zo ver op tijd dat ik vrij kan krijgen, dan kan elke zaterdag/zondag wel. Maar ik heb wel nog een broek nodig
Mits ik die nog nader te bepalen datum kan neem ik een extra broek voor je mee, en je kunt meerijden want ik woon ook in Zwolle
Alina schreef:Mits ik die nog nader te bepalen datum kan neem ik een extra broek voor je mee, en je kunt meerijden want ik woon ook in Zwolle Pas ik die ook dan ?
Topic bloed een beetje dood. Is er anders iemand die een keer zin heeft om doordeweeks te gaan boarden? Dan is het gratis met ov
jahoor! dinsdags ben ik eigenlijk altijd wel vrij.Voor mij niet gratis, maar wel makkelijker (moet weekenden vaak werken)
ok (zitten ook andere dagen tussen)27, 29 of 30 maart (voorkeur 29 maart, ben de volgende dag ook vrij )3, 10, 13 of 17 april.