Ik hoop dat de datum mij uitkomt zou wel balen zijn als ik straks niet kan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmiran schreef:Ik heb ook mijn top 10 door gegeven. Alleen mijn top 10 is wel heel anders dan die op de vorige blz.
Citaat:Zaterdag 3 juni
-
-
Zondag 4 juni
- Samy
Zaterdag 9 juni
-
Zondag 10 juni
- Samy
Samy schreef:Het gaat om het 1ste weekend beide dagen en het 2e weekend ook beide dagen. En we gaan naar de Ginkelse Heide.
Zou iedereen ((reserve) Fotografen en (reserve) modellen) dit even willen quoten na beste datum?Citaat:Zaterdag 3 juni
-
-
Zondag 4 juni
- Samy
- SSDesign
Zaterdag 9 juni
-
Zondag 10 juni
- Samy
- SSDesign
MelanieB schreef:Bedenk me net ook ineens... kan helemaal niet dan.. ja misschien de 10e, maar niet de 3e
Ik heb namelijk instructie week 4 t/m 8 juni, dus dan ga ik zondag geen fotomeeting doen, hebben ze al zware week.
de 10e kan denk wel dan.. al komt het ook niet geweldig uit..
waarom eigs pas in juni? Duurt nog zo lang.. kans dat veel mensen af kunnen haken want vaak zo ver vooruit plannen word lastig.
Yesorno schreef:MelanieB schreef:Bedenk me net ook ineens... kan helemaal niet dan.. ja misschien de 10e, maar niet de 3e
Ik heb namelijk instructie week 4 t/m 8 juni, dus dan ga ik zondag geen fotomeeting doen, hebben ze al zware week.
de 10e kan denk wel dan.. al komt het ook niet geweldig uit..
waarom eigs pas in juni? Duurt nog zo lang.. kans dat veel mensen af kunnen haken want vaak zo ver vooruit plannen word lastig.
Wel klein beetje eens met die laatste zin, je hebt inderdaad kans dat er afzeggingen zijn doordat het nog zo'n tijd duurt.
Maar de reden was geloof ik vanwege het weer/zomervacht?