Als ik tijd heb zal ik 1 dezer dagen even daar heen gaan (evt even met de hond ) en dan maak ik een beslissing over een plek, als verder niemand bezwaar heeft met de optie's?!
Ik heb liefst bij een parkeerplaats op een zo dicht mogelijke afstand van mij dus op de kaart gezien zuidelijk. Scheelt gewoon een heel eind rijden Maar of course is het wel belangrijk dat de locatie dan ook geschikt is. Zit nu op mobiel dus kan ff niej op t kaartje kijken.
Ik weet verder ook niet wat voor jou de dichts bijzijnde parkeerplek is,, Kun je vrijdg wel even zeggen
xNicolx
Geplaatst: 13-01-12 16:06
Hooi!
Ik kom ook uit de buurt en zou wel mee willen doen aan zoiets (als model)! Is de locatie al bekend? Anders weet ik nog wel n hele mooie: Ginkelse hei. Goed te bereiken, parkeerplekken in de buurt, ook leuke restaurantjes waar je je paard kan laten in de buurt. Je hebt geen vergunning ofzo iets nodig. Alleen zal voor de meeste wel te ver zijn...maargoed wie weet?
Rozendaalse zand is een mooie locatie, daar zijn wij vandaag ook nog met de hond geweest. Parkeerplek vlak bij dus dat is ideaal, zorg wel voor sterke auto voor de trailer ivm dat het best klimmen is om daar te komen