Verdorie ik had beloofd om vorige week al aan te geven of ik mee kan of niet, het zag er even naar uit maar er is nu een twijfel geval tussen gekomen. Ik geef deze week definitief antwoord of ik mee kan of niet.
Zolang alle fotografen die ovb staan maar voor de 20e doorgeven of ze mee kunnen of niet.want na de 20e komen de planningen. Dan zijn er ook nog een paar reserve, mochten er tussentijds nog fotografen uitvallen. Dit geldt ook voor de modellen (zodra die bekend zijn)
Nee dat komt echt niet goed, hij is me veel te veel hengst met andere paarden erbij, haha. De welshjes zouden ooit misschien wel eens kunnen, maar dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen.
Ja zo zit ik met die tinker dus ook! Die dekt ook nog natuurlijk, dus als die los komt, hoef ik denk ik niet te vertellen wat er gaat gebeuren ha ha ha
Als het uit komt dan wilden we ook eigenlijk nog de merries (bijv.) In de ochtend doen en dan de hengsten in de middag.of net andersom.
Nyckle.. Ga jij je rijbewijs es halen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 03-01-12 12:45
beginnen jullie nou weer.. zo kom ik nooit aan het maken van mijn nieuwe portfolio boek toe Zo verleidelijk, die meetings, grr, maar ik moet nog even er over denken (tijd, sneeuw, vervoer, werk etc)
Monica_86 schreef:
Wil eigenlijk wel een nieuwe camera dit jaar.
ik doe mee! Althans, ik denk dat een nieuwe lens nog verder voor in het lijstje staat..
Oh nieuwe camera wil ik ook wel... maar we hebben aankomend jaar iets andere uitgaven!
Ik zal nog even heel hard over nadenken om mee.. ik ben steeds weer erg moe namelijk,
magda_90
Geplaatst: 03-01-12 12:48
Ik moet vanmiddag nog even overleggen met iemand en dan weet ik of ik mee kan of niet. Wie komt er (uit de omgeving) van Leeuwarden waar ik mee kan rijden (met vergoeding)?
[edit] Ik denk dat het het beste is als ik met een fotograaf mee rijd, want ik neem aan dat er weer 2 groepen komen?
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 03-01-12 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Top, het hangt dan inderdaad af van het feit of je uitgekozen wordt en of je 's ochtends of 's middags gaat (ik neem aan dat we weer 2 groepen krijgen)?
Mocht ik ook mee kunnen als fotograaf. Sta nu geloof ik als reserve. Zou ik dan ook met iemand mee kunnen rijden die ergens omgeving Leeuwarden woont (net als magda ) ?
Maysie
Geplaatst: 03-01-12 15:17
Als ik kan/ ga dan kan je met mij meerijden eventueel ... wel tegen een kleine vergoeding want is best een eindje nu en ben nog steeds koos werkloos
Laatst bijgewerkt door Maysie op 03-01-12 16:00, in het totaal 2 keer bewerkt