Okee Mijn vader moet nog even met mijn stiefmoeder overleggen, maar waarschijnlijk wil hij wel met de trailer rijden
Bellatrix schreef:Ik ken alleen Willemieke en Britt toch? en patries!je mag gewoon met een eigenpaard komen hoor! weet niet of ie braaf is? haha
Mag ik ook mee? Moet ik wel even kijken of het allemaal kan, ik woon er heel dichtbij en huur er wel eens een paard
Trouwens het kan zo zijn dat ik WEL mee ga,Maar dat hangt er vanaf of we op vakanti gaan. En de vakantie hngt weer af vn een uitslg
Lottexxx schreef:Mag ik ook mee? Moet ik wel even kijken of het allemaal kan, ik woon er heel dichtbij en huur er wel eens een paard Tuurlijk kan je nog mee gezellig !
Ik vind het juist fijner om op mijn verzorgpony gegaan, dat vind ik gewoon wat vertrouwder aanvoelen. En voor Lyn is het denk ik ook wel even leuk om haar oude vp weer te zien
Als mijn tentamencijfers goed zijn en ik kom, neem ik mijn eigen paard ook niet mee. Die is nog te jong
Dan kost het je niks maar ik weet alleen niet of i mee kan ivm groote van de groep zeg maar want we gaan al bijna met 15 man
Ja maar als er grote groepen zijn vinden de paarden soms een eigenpony niet zo leuk! Zou je even jose moeten bellen om te vragen of het kan!Ik zoi ook op een paard van daar gaan als ik kon kiezenJe eigen paard kan je altijd nog op! Haha
Meeting 3 maartSnoopydogy willemiekeChantaliiejj - ChantalBella - MarliesxDaantjxx - DanielleBritt_sisi- Britt_Patriciaa- Patriciaxriannes - RianneS_imonee - SimonePower1997- MonicaHoney97 - YlseLynniiie - LynnNicoletjee- Nicole
lijkt me ook welis leuk om een meeting te doen ben daar ook leiding leuk zo ken er een hoop va het lijstje
Meeting 3 maartSnoopydogy willemiekeChantaliiejj - ChantalBella - MarliesBritt_sisi- Britt_Patriciaa- Patriciaxriannes - RianneS_imonee - SimonePower1997- MonicaHoney97 - YlseLynniiie - Lynnwe gaan intotaal tot nu toe met 14 man