Cowgirl is leuk Indiaan kan ook leuk zijn! (of met van dar krijgt rondje om oog tegen van paard enzo ga ik binnekort bij elisa doen ) Zonsondergang! Sprookjes achtig
Hmm oliebol. Vriendinnen van mijn middelbare school gaan 5 januari ook met z'n allen wat doen... Ik weet nog niet wat ik dan ga doen. Ik zie hun ook niet meer zo vaak, dus misschien dat ik daar wel naar toe ga. Maar ik kijk nog wel even, oke
(als het uberhaupt lukt met verhuizen enzo)
Wat zijn de plannen eigenlijk om te gaan doen verder bij jullie?
Echt waar? Ik moet het alsnog vragen aan m'n ouders.. OH poedersuiker! Eva.. KAK! Uhm.. *denkt*.. Ik weet het al! Ik ga het zo snel mogelijk aan ouders vragen
xhenkexspons
Geplaatst: 25-12-11 12:06
J_tombobecky schreef:
Echt waar? Ik moet het alsnog vragen aan m'n ouders.. OH poedersuiker! Eva.. KAK! Uhm.. *denkt*.. Ik weet het al! Ik ga het zo snel mogelijk aan ouders vragen
Kom even msn anders
mandy358
Geplaatst: 25-12-11 12:51
Ik mag waarschijnlijk niet. Baal der echt van Ouders hebben nog niet duidelijk nee gezegt maar de kans is gezakt onder 0...
ah jammer mandy! anders proberen we een keer joukant uit te komen na de meeting?
ik heb geen cowgirl kleding;(
iza_viv
Geplaatst: 25-12-11 21:08
5-6 januari : Desireex- margje - Elvi? - izabelle (misschien) - Nienke & eva - Robin? - Joey? yes!!! 5-6 dan kan ik nou ja als die poedersuiker boot dan vaart
Heb er weer een gesprek met mijn ouders over gehad, eerst was het: nee je gaat niet. Maar toen heb ik laten weten hoegraag ik wil en dat ze kunnen bellen met Margje der ouders enzo. En nu gaan ze er weer over nadenken