WiancaR schreef:Bagheera_206 schreef:OK. De loting van HPE is achter de rug!Ik mag meeeeeeeeeee!
Dit houdt dus in dat ik in de periode van 4 februari t/m 4 april niet mee mag met andere paardenfotografenmeetings.
Dus ik heb mij zojuist afgemeld in Soestduinen die op 1 april plaats vindt. Nu zou ik dus wel graag met jullie mee willen dus ik zal zo even quoten en mij alleen bij de laatste 4 data zetten.
Jaloerssssss haha. Ik wou ook heel graag mee maar het aanmeld formulier werkte niet bij mij, daarom pas laat ingeschreven. Ach ja, volgende keer beter.
Ik heb de vorige keren ook naast het net gevist.
Dus nu 1x mee en dan laat ik het graag weer over aan mensen die nog niet eerder zijn mee geweest. Naast HPE zijn er nog genoeg andere leuke meetings om heen te gaan.
Ik mag meeeeeeeeeee!
Dus ik heb mij zojuist afgemeld in Soestduinen die op 1 april plaats vindt. Nu zou ik dus wel graag met jullie mee willen dus ik zal zo even quoten en mij alleen bij de laatste 4 data zetten.
) en ik ben afhankelijk van openbaar vervoer, dus het Canadameer is niet zo ver.
Dat vind ik toch best ver.
Maar ja, ik dacht als het mij nu weer niet lukt moet ik mij nog een keer inschrijven. Dus dan maakt de afstand ook niet zoveel uit. Denk dat we ook kunnen carpoolen en dan is het ook niet zo heel erg.
. Allemachtig zeg
iig niet op 22 april dat weekend dan ben ik jarig
Paardlief gaat idd voor!
is het zo erg?