Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fading schreef:Om even wat duidelijkheid te krijgen bij deze eventjes een post die alles wat duidelijker zal maken !![]()
We delen de dag in twee groepen! De ochtend- en de middaggroep.
In beide dagdelen zullen 15 fotografen aanwezig zijn. Deze fotografen zullen dus in de ochtendgroep en in de middaggroep fotograferen. Uiteraard zit er tussen deze twee dagdelen een (eet)pauze.
In de ochtendgroep komen er 5 modellen en in de middaggroep komen er 5 andere modellen. Dit is het fijnst voor de paarden omdat ze dan niet een hele dag hoeven te poseren.
Omdat we toch wat variatie van modellen willen kunnen jullie je gewoon aanmelden in het topic. Het is dan nog niet zeker of je mee kan, hier worden dus modellen uitgeloot, (aanmelden is dus nog mogelijk!) Dit vooral om voor de fotografen wat variatie te hebben, zodat dit beter is voor het portfoliomateriaal, waar de meeting dus eigenlijk voor bedoeld is.
Verdere vragen kunnen altijd nog gesteld worden in het topic!
Hieronder een lijstje met de fotografen die komen en de modellen die zich hebben aangemeld!
DIT LIJSTJE NIET QUOTEN, ENKEL IN HET TOPIC AANMELDEN. I.V.M. OVERZICHT!Fotoshoot meeting cadettenkamp schreef:Fotografen
1. Madieke- PicsByDiekster
2. LynnDenise - A Moment in time
3. Aniek 1985- Aniek
4. pinkie87 - inge (onder voorbehoud van de datum)
5. Bagheera_206 - Richard
6. Cchanny - Chantal
7. Mossel - Margot (OVB)
8.monique1983 - monique ( ovb van datum even )
9. borrie01
10. Laraax - lara (onder voor behoud van meerijden met richard)
11. Kgambler - Merel (ovb van datum)
12. Kaaaren - Karen Borgers
13. Freya ( ovb van datum )
14. xNavatu (obv van datum)
15. Lisanne_ - Liba's Photography ( ovb van datum)
Reserve fotografen:
1. Attitude
2.
3.
4.
5.
Aanmeldingen modellen (hieruit worden dus nog mensen geloot)
- Fading - Mini shetlander - Dinky
- MelissaLOVES - Holsteiner - Diba
- Miiejs - Haflinger - Briala
- Lauraennala - New Forest - Nala
- xMnOn - NMPRS - Hunter
- xMnOn - Kruising - Charlie Brown
- xMnOn - Shetlander - Macho
- Vesceron - KWPN - Alysha
- suze_ - Gra Fjord - Kobalt
- Mar__ - Grai Tinker - Jordy
- irisvtzant91 - Tinker - bono
- Tass - Fjord - Fiorano
gelieve opnieuw aanmelden in topic met boktnaam, foto paard, naam paard, en het ras.
dus niet dit lijstje quoten, enkel aanmelden in topic!
borrie01 schreef:wat ik niet helemaal snap is dat mensen die het organiseren met paarden komen dat lijkt me echt totaal niet handig. jullie moeten ervoor zorgen dat alles in goede banen wordt geleid.
irisvtzant91 schreef:borrie01 schreef:wat ik niet helemaal snap is dat mensen die het organiseren met paarden komen dat lijkt me echt totaal niet handig. jullie moeten ervoor zorgen dat alles in goede banen wordt geleid.
Dit vind ik wel een goede om te lezen..![]()
Wie kiest hun paarden dan uit.. of zij mooi genoeg zijn ??
hee... slim he![]()

geloof ik in !

Fading schreef:Lijstje is weer geupdate, een hele discussie gelezen!
Aanmeldingen gaan opnieuw zodat we alles netjes en keurig kunnen bijhouden vanaf nu. Dat we er modellen uit loten is meer omdat we toch wel wat verschillende rassen etc. willen in de fotoshoot. Het is natuurlijk niets voor de fotografen om bijvoorbeeld alleen maar tinkers of alleen maar KWPNners te fotograferen.
Tuurlijk is een normaal paard een uitdaging, maar er zijn genoeg meetings waar ook uitgeloot wordt, en dat dit dus niet heel raar is o.i.d.
Het is misschien een beetje raar gegaan, maar de TS had er geen rekening mee gehouden en gewoon een topic aan gemaakt met we komen dr wel.
Bij deze kunnen jullie nog aanmelden !
Maar dat was blijkbaar niet de bedoeling Fading schreef:Lijstje is weer geupdate, een hele discussie gelezen!
Aanmeldingen gaan opnieuw zodat we alles netjes en keurig kunnen bijhouden vanaf nu. Dat we er modellen uit loten is meer omdat we toch wel wat verschillende rassen etc. willen in de fotoshoot. Het is natuurlijk niets voor de fotografen om bijvoorbeeld alleen maar tinkers of alleen maar KWPNners te fotograferen.
Tuurlijk is een normaal paard een uitdaging, maar er zijn genoeg meetings waar ook uitgeloot wordt, en dat dit dus niet heel raar is o.i.d.
Het is misschien een beetje raar gegaan, maar de TS had er geen rekening mee gehouden en gewoon een topic aan gemaakt met we komen dr wel.
Bij deze kunnen jullie nog aanmelden !