PaysBas schreef:Parkeren dat lukt wel
De mental coaches kunnen bijv. grote foto's van hun Gelderse kanjers meenemen voor op de foto![]()
Jaaaaaaaaaa, een spandoek !!!!!!!! (Wapper wapper

Trouwens, ik had me nog wel verheugd op een ijsje hoor.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:@ Fargo: De Kuil is idd een prima parkeerplaats, VEEL ruimte, kost 2.50 ngeveer (iig vorige maand). Hier parkeren wij ook, maar dat is bij Wassenaarseslag en een heel eind van de Meijndelse boerderij (zie kaartje, ik heb beiden aangegeven). Maar dat is niet erg, parkeerplaats is een prachtige verzamelplek, en kun je beide kanten een stuk duin mee nemen.
http://maps.google.nl/maps/ms?msid=2114 ... 9,0.153637
Dit is een rondje dat we de vorige keer hebben gereden. Bij de parkeerplek is een prima strandopgang, wel langs een ijstentje (wiet vind dat eng, want er zijn vlaggen). Meer naar het Noorden hebben we ook een strandopgang genomen, die is wel enorm stijl, dat was enorm klimmen (en prikkeldraad aan de zijkanten). Naar Meijendel was ook een prima strandoprit. Er zijn daar wel hekjes, maar die zijn ruitervriendelijk en anders kan je eraf en zijn er speciale bankjes voor het opstappen
Rondje dat wij hebben gedaan is ongeveer 15 km volgens mij. Duinen zijn wel zwaar, maar stappen is ook leuk toch? Ik denk dat je dat zware houdt. Ik draaf liever niet in zulk zwaar zand want mijne is dat niet gewend. Maar Wiet zoekt vaak haar weggetjes NAAST Het zware pad als het mogelijk is
![]()
.