Ze zijn zoooo lekker had het zelf ook nog nooit verwacht, maar ik blééf ze bij bestellen.. Ga straks mijn eigen gekochte zakje even testen, als het smaakt neem ik het mee
Nee okee dat is waar, maar dan heb ik alleen een salade en die boontjes... oh ik neem ook wel even een zakje chipies of een ander snackje mee. Tijdens spelletjes ben ik echt een vreetwolf
Ja hahaha daarom vroeg ik ook of ik anders niet wat extra's te drinken mee moest nemen... Maarja, ik ga ervan uit dat ook niet iedereen 2 liter drinken pp op krijgt ik neem wel wat extra thee mee; zou het echt banketstaaf vinden als ik je hele thee voorraad op drink
Haaaaahahaha was even vergeten dat sommige mensen de cencuur nog aan hebben het zou vervelend zijn als ik de hele theevoorraad van Lente op drink. En banketstaven... Blegh
Knoffer
Geplaatst: 30-10-11 22:44
Neee, ik bedoelde juist op de post van pp Ik heb de censuur zeker uitstaan, een van de eerste dingen die ik veranderd heb in m'n instellingen, vond het bloedirritant Maar wat ik me nog wel herinner, is dat 'banketstaaf' een censuur woord voor iets...volgens mij banketstaaf ofzo Dus ik dacht heel ff: huh, hoe kan het dat er 'banketstaaf' in een post staat, terwijl ik de censuur uit heb staan
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 30-10-11 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 30-10-11 22:45
Echt, dat gaat je niet lukken
Eerder dat ik je nog extra thee in de maag splits. Waar ik ook kijk kom ik stapels thee tegen
Ik heb genoeg thee voor een liter of 50, gok ik. Gelukkig heb ik ook een goede wc
mellamoshan
Geplaatst: 30-10-11 22:55
doe ik ook een spelletje introduceren: wie van de theedrinkers zit er het meest op de wc
ponyparadijs
Geplaatst: 30-10-11 22:57
Knoffer schreef:
Whahahaha, ik dacht heel ff: huh, ik heb de censuur toch uitstaan
Ik heb de censuur dus aan staan. Wel een beetje poedersuiker want dan kom je af en toe van die dingen tegen als banketstaven. Waar ik dan meteen weer trek in krijg!