Ik haal zelf denk ik iets gezonds te knabbelen en wellicht iets van toastjes misschien of zo. Het zou fijn zijn als iemand het ziet zitten om nog wat drinken mee te nemen, want ik heb daarvan eigenlijk niks in huis. Ik kan nog wel wat halen op zich, maar als iemand anders nog wat mee wilt nemen is het super.
We zijn uiteindelijk met 5, want er heeft 1 iemand afgezegd...
Dribbel schreef:
Dribbel:nootjes Shiloh: gezonde knabbels
Aanvullen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-11-11 11:42
Dribbel schreef:
Dribbel: nootjes Bella: bolognese chips en pak icetea
Wie gaat er niet mee dan?
loesje688
Geplaatst: 11-11-11 12:01
Bellatrix schreef:
Dribbel schreef:
Dribbel: nootjes Bella: bolognese chips en pak icetea Loes: Frisdrank, kaasjes en toastjes?
Wie gaat er niet mee dan?
Ik ga vanmiddag nog even snel boodschappen doen, dus ik kan eventueel nog iets anders meenemen als jullie dat willen
Shiloh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 12:08
loesje688 schreef:
Dribbel: nootjes Bella: bolognese chips en pak icetea Loes: Frisdrank, kaasjes en toastjes? Shiloh: Gezonde knabbels (wortel, komkommer en zo)
Dribbel: nootjes Bella: bolognese chips en pak icetea Loes: Frisdrank, kaasjes en toastjes? Shiloh: Gezonde knabbels (wortel, komkommer en zo) Lolacabana: Chocolade en iets van cola/casis/sprite
Lijkt mij idd slim om nog wat drinken mee te nemen. Maar we zijn met 5 en ik drink denk ik iets van 3 glazen op een avond. En anders bestaat er ook altijd nog water uit de kraan.
Serieus? Ik drink iets van 4 a 5 pakken in de week.
Shiloh
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 15:36
Ja, ik probeer een beetje op de caloriën te letten, en daar zit meer van in drinken dan je denkt en ik vind water ook best lekker ... ik drink eigenlijk altijd alleen maar ander drinken bij anderen thuis . Wat dat betreft ben ik wel een slechte gastvrouw , ook als mensen komen eten of zo "oooh, uuuh, ik heb geen drinken gehaald, dussuh, ik heb water, thee, of bier "
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-11-11 15:37
Ach, maakt niet uit, we nemen zelf wat mee, komt goed.
Ik heb net nog cluedo en een of ander spel over camelot gevonden. Dus die heb ik ook in mijn tas gestopt.. Dan ga ik nu weer even verder met Kay en dan naar Marlies en dan zie ik jullie zo
Ja, sms even als je weggaat. Oh, en je moet afslag Leusden hebben en dan bij de stoplichten links....je kan niet Hoevelaken eraf, stukje weg afgesloten.