Fotomeeting Honden - Utrecht 4 dec. (plek voor 4 fotografen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: Fotomeeting Honden - Utrecht 4 december

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:55

In het lijstje mag bij mijn naam nog wel even veranderd worden dat ik met een berner sennen hond kom en niet met een collie O:)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 15:47

Oohwja, zat even niet op te letten he, was met school bezig O:) :Y)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 15:48

Loiz schreef:
Mensen in groep 1 onder voorbehoud!
Fotografen met hond krijgen voorrang op de eerste groep.

Groep 1 - 11.00 verzamelen
- Loiz, Duitse Dog
- Loiz, Duitse Dog
- Wendy_Komen, Whippet
- Milan_lover, Grijze grote keeshond
- pressent, Mika, grijs
- Jinte, Berner Sennen
- Maatjaa, herder
- Maatja, Jack Russel
-
-

Groep 2 - 13.00 verzamelen

- Wallie, Kruising Franse Bulddog X Rotweillers
- Wallie, Kruising Franse Bulddog X Rotweillers
- _rosita_, mastin espanol, wit-zwart
- _rosita_, mastin espanol, gestroomd
- Cryssie, Schotse Herdershond Korthaar
- Camee, Collie
-
-
-
-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:51

Ik ga sowieso mee! Dus mijn "ovb" mag weg. :D

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:52

Geeft niks :)
Heb er zin in, en het duurt nog zo lang! :')

Wat misschien wel handig is van te voren is om af te spreken dat andere honden niet gevoerd worden.
Weet niet hoe eigenaren daar tegenover staan, maar vaak als ik aan het wandelen ben krijgt m'n hond allerlei lekkernijen toegestopt zonder mijn toestemming.. Gevolg, een bedelende hond. Ik wil dus dat sowieso mijn hond van niemand iets krijgt, tenzij je mijn toestemming hebt :)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:54

Jinte schreef:
Geeft niks :)
Heb er zin in, en het duurt nog zo lang! :')

Wat misschien wel handig is van te voren is om af te spreken dat andere honden niet gevoerd worden.
Weet niet hoe eigenaren daar tegenover staan, maar vaak als ik aan het wandelen ben krijgt m'n hond allerlei lekkernijen toegestopt zonder mijn toestemming.. Gevolg, een bedelende hond. Ik wil dus dat sowieso mijn hond van niemand iets krijgt, tenzij je mijn toestemming hebt :)

Sowieso :j Ollie bedelt niet hoor, maar ik wil gewoon niet dat iemand mijn hond voert ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 15:58

Top Fee! Eindelijk eens een meet!

Ja dat is wel een goed idee inderdaad Jinte. Ik neem sowieso wel lekkers mee (denk gekookte lever blokjes, daar zijn die van
mij het meeste gek van), maar ik denk er niet aan andermans hond iets te geven ,zéker niet zonder toestemming.
Voeren van de honden van de fotografen smiddags lijkt me ook het handigste bij de eigen auto, dus wel een beetje 'van de groep af'.
Zeker voor de schrokkers lijkt me dat verstandiger, hoe meer drukte eromheen hoe minder fijn ze aan het eten zijn.

Ik heb er ook zin in!

Bagheera_206, kan ik misschien (evt samen met vriend) terug meerijden? Want ik weet niet of mijn ouders de hele dag willen
blijven met onze twee dames.

Aah Renee ik mag Ollie toch wel een knuffel & lekkers geven :Y) Ben nu wel benieuwd naar m!
Maji is in ieder geval vorige week gesteriliseerd, dus ongelukjes kunnen hier niet meer gebeuren :+
Vraag me wel af wat t zou worden, Duitse Dog x Welsh Springer :Y)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:10

Mocht je een over-enthousiaste whippet tegen het lijf lopen die het liefst op schoot komt, mag je die gerust wat geven ;-) Maar zal er op letten idd niet de andere honden snoepies te geven ;-)

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:12

zo jammer dat ik moet werken, anders was ik met mijn 2 chihuahuas gekomen als het mocht :P
zijn echte showmodeltjes..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:14

Als er trouwens iemand vanuit richting Zoetermeer/ Den Haag/ Rotterdam of zo komt. Zou ik mee willen rijden mocht je dit niet erg vinden. Want dan hoeven mijn ouders niet zo ver te rijden! Ik kan dan wel gewoon naar diegene toekomen, dat is no problem. En anders laat ik m'n ouders lekker rijden, haha! :))

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 16:16

Mag dat nu wel dan? :+ Alle bokkers waren toch pedo's :Y)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:19

Hahaha! Mijn vader wil diegene eerst dan even zien haha.. Zodat 'ie weet met wie ik weg ben. :') Dus dan wordt ik daar heen gebracht door een van m'n ouders of ik wordt opgehaald en dan kan hij/zij diegene zien. :=

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 16:20

Haha okee :P

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:21

Overbezorgde vader, enige dochter hè.. :+ :=
Moeder is gelukkig wat minder erg. :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:26

Lois okeeeee voor jou maak ik een uitzondering :P Lijkt me trouwens idd een euhm.. interessante combi _O-

Ben er trouwens helemaal niet zo moeilijk in maar mensen moeten het wel even vragen en niet zomaar snoepjes toedouwen ;)

Het is even afhankelijk van of vriendlief meekomt, zo niet heb ik vanaf regio rotterdam een plekje voor een fotograaf in de auto :) Maar als vriendlief meegaat.. ja dan kán het wel, maar dan moet je bij Ollie achterin hahahaha _O-
Laatst bijgewerkt door Neej op 26-10-11 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:28

Fijn dat iedereen het een beetje met me eens is :)
Nog bokkers uit de regio Flevoland die evt. mee willen rijden zodat we de benzinekosten kunnen delen?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:29

Loiz schreef:
Bagheera_206, kan ik misschien (evt samen met vriend) terug meerijden? Want ik weet niet of mijn ouders de hele dag willen
blijven met onze twee dames.

LOL! Door de meeting van afgelopen zondag weinig andere topics gelezen. :=

Natuurlijk kun je mee terug rijden. Ik heb nog geen carpoolverzoekjes gehad dus alle plaatsen zijn nog vrij. Haha! Alleen is honden in mijn auto niet zo heel handig door de kleine kofferbak en 3-deurs auto... :=

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 17:31

Hondjes (ahum, kalven) hoeven dan niet in je auto hoor! Tis dan zo dat mn ouders rond 1 uur richting huis kunnen
vertrekken met de honden, maar ik blijf graag tot 3 uur zeg maar. Maar als ouders al weg zijn, heb ik geen vervoer :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:34

Dat is prima hoor! Dan heb ik nog 1 plekje over op de terugweg en 3 plaatsen voor de heenweg. :) Iemand? :)

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:45

ja ons mannetje hond mag ook niet zomaar koekjes krijgen.. sorry alvast meneer is zo blij en vrolijk en kan heel erg bedelen. hij springt ook tegen mensen op enz.. ik krijg het totaal niet afgeleerd.. maar ik neem aan dat jullie niet in net pak komen?
sommige mensen willen het totaal niet maar bij mij op stal bijv. zijn mensen zo dat hij wel mag springen enz dus ik kan het hem helaas niet meer afleren. en als hij koekjes ofzo ruikt dan is hij niet meer weg te slaan.

vrouwtje hond is nog een beetje hond aan het worden dus haar laten we haar gang gaan.. met snuffelen en rondkijken, aandacht van andere mensen vind ze heel fijn..

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:55

felinetibor schreef:
Als er trouwens iemand vanuit richting Zoetermeer/ Den Haag/ Rotterdam of zo komt. Zou ik mee willen rijden mocht je dit niet erg vinden. Want dan hoeven mijn ouders niet zo ver te rijden! Ik kan dan wel gewoon naar diegene toekomen, dat is no problem. En anders laat ik m'n ouders lekker rijden, haha! :))

Hi!

Je kan eventueel wel met mij meerijden hoor... ;) Ik kom uit Hazerswoude rijndijk, dus misschien is het handig om dan ergens af te spreken.. Zodat je vader mij even kan zien, hihi...
Alleen maar goed dat je ouders bezorgd zijn, kan me dat wel voorstellen...
Laat maar weten of je mee wil rijden of niet..?!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:34

Jinte schreef:
Fijn dat iedereen het een beetje met me eens is :)
Nog bokkers uit de regio Flevoland die evt. mee willen rijden zodat we de benzinekosten kunnen delen?

Waar kom je vandaan?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:58

Madieke schreef:
felinetibor schreef:

Hi!

Je kan eventueel wel met mij meerijden hoor... ;) Ik kom uit Hazerswoude rijndijk, dus misschien is het handig om dan ergens af te spreken.. Zodat je vader mij even kan zien, hihi...
Alleen maar goed dat je ouders bezorgd zijn, kan me dat wel voorstellen...
Laat maar weten of je mee wil rijden of niet..?!

Dat zou super zijn! :D Benzinekosten worden dan natuurlijk gedeeld. Zal straks even met ouders overleggen wat het handigste is! :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:05

richard je bent mij toch niet vergeten he

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:07

borrie01 schreef:
richard je bent mij toch niet vergeten he

Oh ja, oeps. Jij gaat hier ook heen. := Wij carpoolen zo vaak. :D Bij deze zit de auto terug vol en op de heenweg dan nog 2 plaatsen over. Haha!