Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Mensen in groep 1 onder voorbehoud!
Fotografen met hond krijgen voorrang op de eerste groep.
Groep 1 - 11.00 verzamelen
- Loiz, Duitse Dog
- Loiz, Duitse Dog
- Wendy_Komen, Whippet
- Milan_lover, Grijze grote keeshond
- pressent, Mika, grijs
- Jinte, Berner Sennen
- Maatjaa, herder
- Maatja, Jack Russel
-
-
Groep 2 - 13.00 verzamelen
- Wallie, Kruising Franse Bulddog X Rotweillers
- Wallie, Kruising Franse Bulddog X Rotweillers
- _rosita_, mastin espanol, wit-zwart
- _rosita_, mastin espanol, gestroomd
- Cryssie, Schotse Herdershond Korthaar
- Camee, Collie
-
-
-
-
Jinte schreef:Geeft niks
Heb er zin in, en het duurt nog zo lang!
Wat misschien wel handig is van te voren is om af te spreken dat andere honden niet gevoerd worden.
Weet niet hoe eigenaren daar tegenover staan, maar vaak als ik aan het wandelen ben krijgt m'n hond allerlei lekkernijen toegestopt zonder mijn toestemming.. Gevolg, een bedelende hond. Ik wil dus dat sowieso mijn hond van niemand iets krijgt, tenzij je mijn toestemming hebt
Loiz schreef:Bagheera_206, kan ik misschien (evt samen met vriend) terug meerijden? Want ik weet niet of mijn ouders de hele dag willen
blijven met onze twee dames.
felinetibor schreef:Als er trouwens iemand vanuit richting Zoetermeer/ Den Haag/ Rotterdam of zo komt. Zou ik mee willen rijden mocht je dit niet erg vinden. Want dan hoeven mijn ouders niet zo ver te rijden! Ik kan dan wel gewoon naar diegene toekomen, dat is no problem. En anders laat ik m'n ouders lekker rijden, haha!
Madieke schreef:felinetibor schreef:Als er trouwens iemand vanuit richting Zoetermeer/ Den Haag/ Rotterdam of zo komt. Zou ik mee willen rijden mocht je dit niet erg vinden. Want dan hoeven mijn ouders niet zo ver te rijden! Ik kan dan wel gewoon naar diegene toekomen, dat is no problem. En anders laat ik m'n ouders lekker rijden, haha!
Hi!
Je kan eventueel wel met mij meerijden hoor...Ik kom uit Hazerswoude rijndijk, dus misschien is het handig om dan ergens af te spreken.. Zodat je vader mij even kan zien, hihi...
Alleen maar goed dat je ouders bezorgd zijn, kan me dat wel voorstellen...
Laat maar weten of je mee wil rijden of niet..?!