dat had jij zelf voorgesteld zeg nee ik zou het niet doen, maar dat ben ik
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-11 12:02
Jaa áls het kon, heb het in noorwegen ook gedaan en dat ging ook prima maar dan moeten we wel normaal doen en niet gaan "knallen" als hoe jij het noemt. Ik neem sowieso een camera mee, misschien die van mij en anders die van mijn moeder die voor leuke foto's wel voldoet.. (een andere dan die ik toen mee had die was flut)
Ja gewoon dat ik sowieso een mak paard wil dat als je een kanon afschiet die nog gewoon blijft staan En of het kan een camera meenemen of dat ze dat sterk afraden, dan bekijk ik zelf wel wat ik doe die dag.
Ja die van mij moeder is zo'n mix tussen compact en dslr.. maar ik vind dat we gewoon niet te hard moeten "knallen" ik wil het niet als ik een camera bij me heb, marlinda ziet het niet zitten en van carlijn weet ik het niet, alleen renee en die kan dat al lekker op het strand doen
ik wil ook als een echte cowgirl knallen hoor hallo... dan ga ik wel vragen of ik alleen met de begeleiding eff mag knallen
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-11 13:09
Jaa maar dat ken ik dan gaan alle paarden derachter aan we gaan heus wel galloperen hoor, we kijken wel hoe het loopt maar als de meerderheid gewoon niet in "rengalop" wilt dan vind ik dat we dat ook niet moeten doen en anders proberen we een klein stukje en als dat goed gaat doen we meer.. ligt helemaal aan alles op de die dag.
Euhhh nou vooropgesteld dat ik meekan dan; mijn mening.
Rengalopje vind ik prima, maar dan moet iedereen zich er ook wel goed bij voelen. Ennnn idd ik wil een betrouwbare knol. En anders kan ik wel een compactcamera meenrmen maar dan mag iemad anders er fotos mee maken want ik vind het echt stom om op een paard met camera te zitten. is een bridgecamera.
haha heb ik er toch goed aan gedaan om te zeggen dat je een betrouwbare knol wilt om eerlijk te zijn vind ik een rengalop veeeeeel fijner als een normale galop, ik kan niet doorzitten meer in een normale galop en in de verlichte zit op een handgalop is niet echt ideaal
Dat heb jij goed gedaan idd. Handgalopje vind ik prima zitten -nouja op Chiwa dan, maar 't zijn westernknollies dus denk dat ze wel vlakke gangen hebben- maar wat ik altijd het poedersuiker vind is zo tussenin, dat het net te hard gaat om te blijven zitten maar te langzaam om in verlichte zit te gaan. Dan stuiter ik altijd maar wat. Niet ideaal. Rengalop vind ik ook altijd wel lekker om in te zitten maar denk dat het meer gaat om dat het vreemde paarden zijn voor Marlinda en Lisa, wat ik opzich ook wel kan begrijpen. Denkt dat het er maar net aan ligt hoe zeker je je in het westernzadel en hoe controleerbaar die paarden zijn.
Movement
Geplaatst: 09-10-11 15:24
Als ik mee ga dan wil ik ook wel in rengalop, maar het hoeft niet perse.
Dat is aan jullie. Trouwens superchill had al aan mijn pa gevraagd hij wil de helft meebetalen. Westernzadels zitten heel erg stevig! En als je geen houvast meer hebt heb je altijd de knop nog hahaja.
Vind ik heel leuk! Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor! Ik hoor het wel hahaha. Trouwens, geef jij ook websitebouw cursussen? wil nou wel es een normale website.
Movement
Geplaatst: 09-10-11 17:32
Carlijn schreef:
Vind ik heel leuk! Maar als het teveel moeite is hoeft het niet hoor! Ik hoor het wel hahaha. Trouwens, geef jij ook websitebouw cursussen? wil nou wel es een normale website.
?
Carlijn
Geplaatst: 09-10-11 17:39
Movement schreef:
Carlijn schreef:
Het punt is, ik wil het zelf kunnen anders had ik nu al een website die jij in elkaar had gezet hahaha. En het gaat gewoon makkelijker als iemabd het voordoet die ook precies websites van paardenfotografie maakt, want die weet wat je wilt zegmaar. Ik heb al dreamweaver haha. Nu nog leren gebruilen!