Oktober hier ook niet, heb die al volgepland met wedstrijden. november heb ik nog vrij leeg, maar zit dan met vervoer als het even tegenzit (moeder operatie binnenkort maar weet nog niet precieze datum maar dan kan ze niet rijden iig)
5/6 november klonk eigs wel goed, 12/13 zal erom spannen Want ken ook niemand anders met schimmel waar ik dan mee kan rijden dus
mm dat word hem helemaal niet we hebben november juist helemaal vol, ik zou met desiree samen op 6 november toch kunnen, maar dat moet ik nog wel even met me vader overleggen maar weet wel zeker dat hij dat doet.
@ desiree: ik zag in je profiel dat jou pony Pluisje heet. wat leuk!! Die van mij heet Snuitje, alle 2 een beetje konijnennaampjes hihi
Lotte_Wessel
Geplaatst: 11-10-11 08:58
margjex schreef:
1. Jameyskatje (misschien, als ik met iemand kan meerijden met mijn pony vanaf Arnhem) 2. iLOVEVIDO 3. margjex 4. Desireex 5. lotte_wessel 6. 7. 8.
MelanieB
Geplaatst: 11-10-11 09:41
Lotte_Wessel schreef:
margjex schreef:
1. Jameyskatje (misschien, als ik met iemand kan meerijden met mijn pony vanaf Arnhem) 2. iLOVEVIDO 3. margjex 4. Desireex 5. lotte_wessel 6. MelanieB 7. 8.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 11-10-11 09:45
Zondag 6 november, 11:00, Juffrouw Tok (Ginkelse Heide tussen Arnhem en Ede) schreef:
1. Jameyskatje (misschien, als ik met iemand kan meerijden met mijn pony vanaf Arnhem) 2. iLOVEVIDO 3. margjex 4. Desireex 5. lotte_wessel 6. MelanieB 7. Gypsy 8.
Eigenlijk wilde ik ook mee, en was nog steeds tijdens het meelezen aan het hopen het te kunnen redden... maar helaas. Paardje staat (na een lang verhaal) nu weer op rust en zit aan de antibiotica, dus haar conditie is nooit voor 6 nov weer op peil en waarschijnlijk moet ze ook nog een operatie ondergaan dus het gaat ons niet lukken Maar jullie veel plezier! En ik blijf lekker mee lezen want ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen.
Ocharme... Veel sterkte met je paardje! Als ik het red (hoop binnen 2 weken alle bestelde spullen binnen te hebben) mag je wel achterop bij modena hoor.