Deppmarathon het vervolg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:55

en daar is begrip voor want ik ben zelf ook een HELE moeilijke eter!!!:o

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:57

Als er cola, chips, frietjes en iets vega ala kaassouffle is ofzo ben ik tevreden hoor.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:01

hehe ok komt goed Knipoog

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:21

Het is wel zeker dat ik ook kom nu he, alleen hoe is nog de vraag.
Echt niet iemand die zo halverwege op onze weg komt zodat we maar iets minder met die trein hoeven te gaan ofzo?

Qua eten enzo ik lust wel redelijk wat hoor met mij hoef je niet echt rekening te houden (wie doet eigenlijk de boodschappen?)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:25

ik doe met mijnmoeder de boodschappen Haha!

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 11:47

Ik lust eigenlijk alles Haha!

Alleen op het gebied van drinken, als ik de hele nacht frisdrank drink, gaat het mis, want ik heb hypoglykemie, dus kan niet zo goed tegen die kilo's suiker wat er in cola en sinas zit haha. (Bij cassis en bitterlemon en appelsap enz is dat wat minder). Maar ik drink tussendoor wel water, dan survive ik het wel hoor Haha!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:59

Ik heb vandaag ook de breakout gehaald.
Er stond een intervieuw in en een poster van Johnny/Jack Sparrow. Vingers aflikken

Verona schiet je aquarel ook al op?
Als die af is plaats je hem dan hier? Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:01

idd die heb ik ook, was best een verassing toen ik vanmiddag de breakout op de deurmat vond Knipoog enne... ik zit nu de dvd te bekijken, is prima qualiteit, en ik wilde wat screenshots maken, maar dat wilde niet echt lukken Verward beetje vaag, maar goed..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:28

Fonnie schreef:
Ik heb vandaag ook de breakout gehaald.
Er stond een intervieuw in en een poster van Johnny/Jack Sparrow. Vingers aflikken

Verona schiet je aquarel ook al op?
Als die af is plaats je hem dan hier? Haha!

AAAAH! Me zussie, die trut! Zij is lid van de break out, ik kom net thuis dus "oh, mag ikde break out even lezen" zij: "NEE ik neem hem mee naar me oppas" Stoom uit je oren

ow ennuh shiloh, download het programma BSplayer eens, hier kan je vaak screenshots mee maken (niet altijd hoor) of Cyberlink Powerdvd, misschien heb je daar meer kans mee Knipoog

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:38

ik zal morgen wel eens proberen! ok? hoe is het eigenlijk afgelopen met die tekening van de black pearl?

Ik heb vanmiddag mijn interviews en stukkies met Depp opgezocht en uitgezocht en in een map gedaan. Ik zal die dan ook wel mee nemen. Het is niet veel, en lang niet zo spectaculair als de map van Antoinette, maar toch leuk...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 01:15

Nou mensen, dit is niet banketstaaf bedoeld, maar ik hoor maar niet van jullie of jullie met eigen vervoer komen of met openbaar vervoer (van een aantal niet) jullie moeten me zelf dan maar benaderen als jullie opgepikt willen worden bij het busstation, want ik kan geen gedachten lezen helaas Verward Maar als je hier niks over laat horen heb je kans dat je me mis loopt of dat ik bij wijze van 10x moet lopen i.p.v. 2x Snappie?

Nou, het is vandaag nog 2 weekjes wachten Lachen Ik heb er zin in.
En Jura, weet jij al of je mee gaat? Zou fijn zijn als we dat weten (Ik hoop het wel) En Mayo, wat mij betreft kan jij gewoon komen hoor, Jurga en Sypheron komen de volgende ochtend en als Jura en Mayo gewoon komen dan zitten we de eerste dag met 13 man en de volgende dag met 15, oftewel, er is nog plaats voor 2 personen! Dus mensen die nog willen komen zijn welkom!!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:11

lunatje schreef:
Nou mensen, dit is niet banketstaaflig bedoeld, maar ik hoor maar niet van jullie of jullie met eigen vervoer komen of met openbaar vervoer (van een aantal niet) jullie moeten me zelf dan maar benaderen als jullie opgepikt willen worden bij het busstation, want ik kan geen gedachten lezen helaas Verward Maar als je hier niks over laat horen heb je kans dat je me mis loopt of dat ik bij wijze van 10x moet lopen i.p.v. 2x Snappie?

Ik kan hier nog niets over zeggen omdat ik en fleury nog niet weten hoe we gaan komen. Of we iets met onze ouders kunnen regelen of dat het dus inderdaad openbaar vervoer gaat worden. Dat is gewoon nog niet duidelijk. Maar zowiezo, om dit te regelen is over een week of zo, nog ALLE tijd voor... 2 weken dus tiet zat Knipoog

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:00

Shiloh"]
[quote="lunatje schreef:
Nou mensen, dit is niet banketstaaflig bedoeld, maar ik hoor maar niet van jullie of jullie met eigen vervoer komen of met openbaar vervoer (van een aantal niet) jullie moeten me zelf dan maar benaderen als jullie opgepikt willen worden bij het busstation, want ik kan geen gedachten lezen helaas Verward Maar als je hier niks over laat horen heb je kans dat je me mis loopt of dat ik bij wijze van 10x moet lopen i.p.v. 2x Snappie?

Ik kan hier nog niets over zeggen omdat ik en fleury nog niet weten hoe we gaan komen. Of we iets met onze ouders kunnen regelen of dat het dus inderdaad openbaar vervoer gaat worden. Dat is gewoon nog niet duidelijk. Maar zowiezo, om dit te regelen is over een week of zo, nog ALLE tijd voor... 2 weken dus tiet zat Knipoog
[/quote]

Ja, dan is er niks aan te doen Lachen Maar het is meer dat ik het op tijd wil weten omdat niet iedereen iedere dag op internet zit heb ik het idee, zodat men het op tijd weet van mij, en ik dan ook weer van hun Knipoog ik weet nu tenminste dat jullie ermee bezig zijn en er rekening mee houden, dit is al genoeg, thanx Lachen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:04

HOE STOND HET NOU MET DIE TEKENING VAN JOU???

ik kon het topic niet meer vinden!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:09

van wie? want het is nou het zoveelste berichtje dat jeplaatst Haha! zonder reactie Knipoog

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:28

Hahaha ik was aant surfen op internet... en toen was daar een site waar bekende mensen opstonden mét en zónder make-up (heel erg schrikken bij bv christina a. zie jeugdhonk). Maar ik kwam daar ook Johnny tegen (errug onzinnig vind ik, hij draagt alleen make-up in sommige films... maar de geen make-up foto vind ik echt schattig! Trouwens de foto van 'met' make-up was een foto waar ie een stuk jonger was dan op deze foto... dus erg stom maargoed hier is de foto zonder make-up:

Afbeelding

En zeg nou zelf... ziet iedereen er elke dag perfect uit? Haha!

P.S. Ik kom met het openbaar vervoer (de trein) samen met Fonnie.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:20

nee hoor 4 antwoorden naar boven vraag ik het ook al.. en daar had ik het toch echt over de black pearl Knipoog

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:47

ow okay dacht dat je het tegen iemand anders had Bloos uhm, ik maak er op het moment geen vorderingen mee heb het nogal druk.... maar hij komt zeker af!!!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:48

break out gelezen Haha! cewl, wel grappig hoe die is.... goh, zal ik eens langs zijn berg gereden zijn in al die jaren dat ik in zuid frankrijk op vakantie ben geweest?................................................................
................................................................................................

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:16

misschien wel Knipoog ben toch wel benieuwd welke berg precies Tong uitsteken

op zo'n forum over johnny depp is zo'n vrouw met de nickname Anon in LA, en die heeft met johnny samengewerkt in zijn nieuwste film once upon a time in Mexico. Die heeft heel veel informatie gegeven. Ze zei trouwens ook dat Johnny wist dat ze dat deed en hij had er geen problemen mee, mits ze geen te persoonlijke informatie gaf, of informatie waar hij van in de problemen zou kunnen komen...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:39

ah op die manier Lachen wel handig,

het maar in welke tijd moet de film PotC eigenlijk afgespeeld hebben?
Ik weet iig na columbus Haha! maar of die nou in 500 amerika ontdekte of in 1200, no idea Bloos handig he, opletten bij geschiedenis.....

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:40

Aaah die foto zonder make-up is leuk. Lovers
Ik ben ook wel benieuwd waar die berg ligt... Schijnheilig

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:19

In de veronica gids staat een artikel van 2 pagina's over hem Knipoog

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:31

ik heb geen veronica gids Stoom uit je oren

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:28

*rent strax na school snel ff naar de Bruna voor de Veronica gids*...

Trouwens, zondag komt Cry Baby op tv (smiddags geloof ik)... Kijken dus Haha!