Ik heb zojuist gereserveerd voor as zaterdag (26 nov), voor 8 personen om 19:00 uur. Dus als Laura dan toch niet mee kan, is dat denk ik niet zo'n groot probleem. Hoe doen we dat met betalen?
ik ben er bang voor dat ik niet mee kan! krijg niemand geregeld en mag me van mijn ouders dus niet ziek melden bij de albert heijn ik baal hier ontzettend van vind het echt niet leuk
Je kan daar op het einde ook gewoon allemaal apart betalen dus alles verzamelen hoef niet persee, alleen het aantal drankjes moet je dan even onthouden.
was graag mee gegaan.. maar als ik ook nog met o.v. moet dan wordt t wel een duur avondje uit eten... en mn ouders kunnen niet rijden.. Dus volgende keer ga ik wel mee meeten
als ik op een of andere gekke manier toch nog mee zou kunnen zou ik dan ook met jou mee kunne rijden of niet elien dat mijn ouders mij droppen?
DmNqUe
Geplaatst: 25-11-11 15:03
ooooooh mijnnn god!!!!!! ik heb het gewoon voor mekaar gekregen dat ik van 5- 6 werk en dan iemand anders voor mij van 6 tot eind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus dames ik ga ook mee!!!!!!!
Super dat je ook mee gaat, Do! Ik hoorde dat je met Eline mee reed? Zal ik dan gewoon om half 7 naar Kristel lopen? Dat is veel makkelijker en dan kijk ik wel bij wie ik in de auto stap.
ja ik rijd met eline mee maar eline is het niet handiger om mij dan bij de appie op te pikken zorg ik dat ik een tas mee heb met een ander shirtje en dat ik daarna mijn ah trui daarin kan doen !!
Ik had misschien wel een beter idee, moet in Ewijk zijn en zal Leo zo eens smse maar als ik die dan meteen meeneem en erna naar do rijdt en als bianca nou met iris en kristel meer rijdt en we om kwart voor 7 bij de albert heijn afspreken in druten? of half 7 of net wat makkelijk is? Of hoe denken jullie daar over?