Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steph86 schreef:Oké dan gaan we dit ook even in stemming brengen.
Willen jullie je naam onder de gewenste starttijd zetten:
17:00 uur
17:30 uur
Yvonne
18:00 uur
Hilda
Steph
Sanne
Yvonne
18:30 uur
Yvonne
Meeste stemmen gelden lijkt mij in deze.
@Mandy, als je idd samen met Sinelia zou gaan in 1 auto zou je mocht het wel een latere tijd worden samen kunnen beslissen om eerder weg te gaan.
Sinelia schreef:Steph86 schreef:Oké dan gaan we dit ook even in stemming brengen.
Yvonne
Mandy
Hilda
Steph
Sanne
Yvonne
Mandy
Yvonne
Mandy
@Mandy, als je idd samen met Sinelia zou gaan in 1 auto zou je mocht het wel een latere tijd worden samen kunnen beslissen om eerder weg te gaan.
Hilda79 schreef:Tien, laat dat je leven niet beheersen hé. Ga vanaf nu gewoon noteren wat je eet en wat er gebeurt. Probeer dan dus dagelijks niet te veel verschillende dingen te eten.
Daarbij het kan ook stress zijn of drukte.
Nathalie schreef:Zes uur gaat mij zoals de vorige keer echt niet lukken. Jammer. Denk dat ik dan toch niet mee ga... Half zeven zou heel misschien nog yukken maar daar ben ik ook bang voor.
Levent is op zaterdag echt op zijn vroegst (en met een beetje pech haalt ie dat dus gewoon niet) om half 6 thuis, en dan moet ik nog vertrekken.
Dus, helaas.
Malima schreef:Oké dan gaan we dit ook even in stemming brengen.
Yvonne
Mandy
Jolien
Hilda
Steph
Sanne
Yvonne
Mandy
Jolien
Yvonne
Mandy