[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 08:00

Zat onderweg naar huis te denken, moeten we nogtelefoonnummers uitwisselen? Mocht er wat gebeuren dat er iemand is die bereikbar is?

Nu echt naar bed

Dais_

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:30

Misschien wel zo handig ja :D

Hoe laat zijn we die vrijdag trouwens welkom op de accomodatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:39

Euh, vanaf 14.00 u. En de vrijdag erop moeten we rond 10.00 u de boel leeg hebben. (Om en nabij).

Telefoonnummers uitwisselen is goed plan.

Ik weet niet wie er als eerste is, dus dat merken we vanzelf wel. Ik hoop wel rond 14-15 u te arriveren, wil hier 's ochtends doorgaan :)

Qua weides : Verona en Wiet gaan allebei apart. Amanda en Andros gaan we bij elkaar zetten. Ik heb zelf in principe een voorkeur voor een van de lange weides achterin gezien die wat groter zijn. :) Voor de rest maakt het niet zo uit en kan iedereen gewoon zijn paard zetten waar die wilt. Dus als de eerste die er zijn, gewoon de 3e of 4e wei vanaf rechts vrij laat voor ons, ben ik happy.

Qua slaapplek wil ik ook graag een van de kleine kamertjes buiten Y;(

Boodschappen doen we dan wel eind van de middag ofzo als iedereen er is?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:58

*breekt in* Dan bof je, want daar zijn net nieuwe bedden (boxprings) geplaatst! *breekt uit*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:23

Qua slaapplek maakt mij niet uit, of nou ja, liefst de kamer meest bij de stallen en dan het bed links onder :P Haha, daar sliep ik vorige keren ook, maar komt niet zo nauw hoor ;) Paard zou ik het liefst in de eerste stal willen hebben, maar heb begrepen dat jullie geen stal nemen? Weide maakt mij niet uit, wil haar ook wel vooraan zetten, die zijn idd wel wat kleiner. Achterste lijkt mij wel beter voor meerdere paarden bij elkaar (stond paar maanden terug ook meer gras dan vooraan).

Boodschappen is prima, ik probeer ook mijn tmtom mee te nemen. Is geen supermarkt in Wolfheze zelf als het goed is, dat is wel jammer.

Hoelaat komt iedereen aan? Ik probeer er tussen 14 en 15 uur te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:34

Vorige keren zijn we daar ergens in de buurt gaan boodschappen doen bij een AH, weet het glad niet eens meer :+ Op zich geen gekke gedachte om dat even van te voren uit te zoeken :)) Volgens mij Renkum... zoiets staat me bij. Als ik goed ga kraken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:44

Ik heb er een aantal in een schrifje staan die ik de vorige keer mee had. Zal nog wat meer uitzoeken.
Ook restaurants, of gaan we gewoon gezellig naar Arnhem en kijken waar we stranden? Iig is de Pizzaria waar we de laatste keren waren niet aan te bevelen :P

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:47

kwam net dit topic tegen haha, woon zelf in wolfheze, dus als jullie wat willen weten over de omgeving ivm boodschappen doen etc. dan geef maar een gil :D veel plezier in ieder geval! omgeving hier is prachtig om in te rijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:51

Ik weet alleen dat we een keer bij Oma hebben gegeten in 2008 (zoiets heette het restaurant) en dat dat geslaagd was, maar hoe Oma dr restaurant verder heette, en waar Oma woonde, geen idee :') En verder hebben we in 2006 ergens onwijs lekkere tapas gehad, maar meer details? :o?

Dus Ing : neem je lijstje gerust mee, kan altijd handig wezen :D Om op terug te vallen als we verder zoiets hebben van :n

Leuk carr_friesje! Weet jij welke super het makkelijkst aan te rijden is vanaf daar?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:54

Ja bij Oma, dat was in Arnhem.
http://www.eetcafebijoma.nl/j

Ik ga mijn schrifje even opzoeken, altijd handig.
Wil sowieso ook gaan kijken naar andere leuke dingen in de buurt, zitten ook niet ver van Burgers Zoo, misschien ook nog iets als ik Wiet een dag vrij geef :)

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:55

ehm even denken, de makkelijkste is oosterbeek, daar zit een albert heijn :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:56

En we kunnen eventueel nog shoppen in de Divoza, want daar werkt zulk leuk personeel := :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:59

Oma was idd Arnhem en boodschappen deden we in Renkum, goed onthouden Maya :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:24

Renkum is best een eind rijden als ik dat zo zie, 26 km terwijl er op 5 km in Doorwerth, Oosterbeek (5) en Heelsum (7 km) ook supermarkten zitten.

Ik maak even lijstjes :D

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:26

renkum is geen 26 kilometer hihi, dan is er ergens iets fout gegaan, vanuit wolfheze ben je met de auto met ongeveer 10 minuten in renkum :)

edit: renkum en heelsum zijn aangrenzende dorpen, in heelsum heb je idd ook een supermarkt, maar dat is maar een kleine spar, meer een buurtsupertje eigenlijk

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:35

Oh ik zie het ja, als ik route beschrijving naar dorpstraat, renkum doe, komt hij in Hemmen terecht, vaag :=

Wij zijn vorige keren bij de C1000 in Heteren geweest, aansluitend aan een Divoza bezoek.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:32

Om 10 uur de boel leeg, oops ik moet echt een andere chauffeur gaan zoeken voor de terugweg anders moet ik nog een x aantal uur met paard en spullen rond gaan slepen haha.

Vooralsnog is het onbekend of ik de vrijdag kom of de zaterdag. Ik hóóp iig de vrijdag :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:09

Heb ik dan ook nog een lekker bedje ? ghighi. Heb je uitzicht op je paard of zit het huisje daar vanaf?

Ik weet niet hoe de bedden zijn maaar hoop dat ze goed zijn voor mijn rug en nekje. Ben benieuwd hoe ik de week verder ga volbrengen mbt mijn ribbetjes.
ik probeer ook op tijd te zijn. Moet denk ik wel alles nog bij elkaar zoeken in de ochtend.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:19

Er zijn een stuk of 12+ bedden binnen en dan nog 6 buiten geloof ik, dus zit vast wel eentje tussen die redelijk ligt voor je :) Het is aan de stallen vast, en uitzicht op het land, dus echt heerlijk!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:28

ooh dan komt het vast goed ghghi.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:36

In de buitenkamers zitten nieuwe bedden, hoop dat die goed voor je rug zijn? En je ziet de paarden vanaf het huis, zelfs vanuit je slaapkamer! ALs ze op de wei staan: als ze in stal staan moet je even je hoofd uit de deur steken, hihi

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:37

Ja echt zo heerlijk! Ga je snachts naar de wc, kijk je even naar rechts als je de slaapkamer uit komt, en zie je je paard staan, heerlijk <3

Misschien laat ik Wiet ook wel buiten, als de rest ook buiten blijft, maar moet ik nog even bekijken. Nu staat ze ook dag en nacht buiten opzich.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:50

Verona komt nu 's nachts binnen. Maar eigenlijk omdat de schapen anders naar buiten vliegen.
Denk dat het wel gaat dag en nacht buiten. Eerste nacht zal ze wel raar vinden.
Heb een regendeken en vliegendeken. EN is het weer echt slecht tja dan mar wel op stal.

Ik ga eens een lijstje maken met wat ik mee wil nemen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:28

Hier ook regen en vliegendekentje. Kijken of ik haar snachts buiten kan laten, momenteel vind ze thuis op stal 100x niets zonder de boel te willen slopen (net verhuisd) dus ben benieuwd. Daarom wil ik haar wel graag in dezelfde stal als een paar maand terug hebben, misschien dat ze dat nog wat kent en vertrouwd mee is (geen idee). Heb wel zin in lekkere lange ritten maken, of gewoon lekker van het bos te genieten *\o/*

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:14

@ Marjolein: Andros is het ook niet gewend buiten te staan, voor hem zal het ook even wennen zijn, maar wel het proberen waard. Voor zijn luchtwegen is het ook beter. De bodembedekking in de stallen is stro dacht ik? Lukt het met je lijstje?

@ Ingrid: Hopelijk ziet ze het als iets bekends en is ze rustig. :) Ik ben heel benieuwd naar hoe het daar gaat zijn! :)

Zo nog even richting stad en de laatste benodigdheden aanschaffen en eind van de middag beginnen met inpakken :=