weet ik niet, maar die had haar tinker er voor lopen !
snowdon
Geplaatst: 31-03-11 21:45
als er echt interesse is en er iemand vanaf molenschot mee op de kar kan, wil ik Snowdon wel inspannen....
magicmist had haar welshje(s) er voor denk ik?
magicmist
Geplaatst: 31-03-11 21:46
ligt eraan hoeveel lopers..zowiezo neem ik mijn groom mee...dus heb ik nog plek voor twee.. kan ook evt haar laten mennen en zelf onder de man gaan, dan is er plek voor drie..
hopelijk is snowdon dan nie meer zo onder de indruk van eefje..leon
Anoniem
Geplaatst: 31-03-11 21:47
ooh, dat weet ik dan niet.
er zijn volgensmij 4 voetgangers, en misschien ik ook, als anthonius niet mee kan of eventueel de paardjes van snow niet.
ja ik heb er twee welshjes voor.. ik moet wel navragen of mijn groom dan wil mennen, want die is nog niet zo bedreven in tweespan. ik ga het morgen wel vragen
Anoniem
Geplaatst: 31-03-11 21:58
Is jou groom marijke of niet?
Anoniem
Geplaatst: 31-03-11 22:06
ANTHONIUS MAG MEE NAAR SURAE!
tessa, wij rijden hem samen(sinds kort zei ook) gaat ook mee. dus dan hebben we wel sowieso een voetganger extra!
nee snowdon, maar er gaat dan wel nog iemand extra mee (te voet dus) eventueel op de kar.
Liesjeloef
Geplaatst: 31-03-11 22:08
Leon, ik zal morgen even kijken hoe het zit met de CSE's!
bicci
Geplaatst: 31-03-11 22:08
snowdon schreef:
owkee, dus je hoeft niet op 1 van hier mee Lisa, wanneer weet jij t?
Kan Ro niet paardrijden, Bianca?
neuj :-(
biancaaatje
Geplaatst: 31-03-11 22:11
- biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee. - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard. - Shirley, te voet/fiets - Booooo , eigen paard - crazymel heeft eigen paard - Liesjeloef, te voet denk ik. - Noukiee_ , te voet of misschien paard tot beschikking (moet ik nog overleggen) - snowdon, heeft eventueel meerdere paarden tot beschikking. - goldy, met eigen paard - xNavatu, te voet - magicmist, met kar met groom? eventueel 2 plaatsen?