ik heb Jaques Verkerk gemist.......
Volgens Anna zou hij zeker komen, maar Jaques wist van niks.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
adriana schreef:Wat grappig was dat alleen Chantal, merilyn en ik op bokt eigen namen namen gebruikten, toen Pipo binnen kwam werden we gek hahaha.
Iedereen zei ook ah Pipo, maar de echte naam wist ik toen nog niet.
Als je de theorie voor de eerste keer hoort is het vaag, maar wat nog vager is dat het gewoon klopt.
En men ontdekt nieuwe vragen die weer op de volgende clinic aan de beurt komen.
CGJ12 schreef:Ik ben een beetje neutraler en minder euforisch dan de rest, maar
ik heb Jaques Verkerk gemist.......
Volgens Anna zou hij zeker komen, maar Jaques wist van niks.....
CGJ12"]
Ik ben een beetje neutraler en minder euforisch dan de rest
[/quote]
Euforisch?
Nee, maar een mens kan wel open staan voor bepaalde ideeën en gedachtes. Je kan er alleen maar van leren. Iets wat niet in mijn eigen fylosofie past neem ik niet mee.
Dit is een andere kijk op, nou, ja, andere kijk. Ik denk dat dat voor iedereen anders is en er van af hangt hoe men hier voor al naar het paard keek.
De videobanden waren idd schrikwekkend, ik ga vaker zo naar de gereden internationale proeven kijken.
CGJ, jammer dat je er niet bij was. had graag je mening wel eens op dat moment willen horen.
Ik hou nl. wel van een kritische goed onderbouwde eerlijke mening.
[quote="adriana schreef:We kunnen beter naambordjes gaan maken voor de volgende keer hahaha.
CGJ12 schreef:Ik ben een beetje neutraler en minder euforisch dan de rest, maar
CGJ12 schreef:Ik ben niet zo'n pionier. Karel blijkbaar wel.
Maar voorlopig prefereer ik Jazz / Ferro / Scandic / Special / Metall / Sandro Hit etc. etc. boven Bojar
Ik kies voor zekerheid. Want wie gaat die halve Shagya van me kopen als ie niet echt meevalt?