rode streepjes zijn de parkeerplaatsen, blauwe pijl wijst naar picknickplaats, maar die kon er niet meer op
Emuline
Geplaatst: 18-02-11 00:15
Ik ben dus als contact persoon aangewezen
als iedereen even hun 06nummer door wilt pben, als ik mensen mis, dan kan ik gaan bellen en dan stuur ik gelijk mijn 06nummer via pb in het antwoord, dat zet ik niet hier openbaar in het topic.
Vond de rest het ook goed, dat iedereen 1 euro meeneemt? Als donatie als eten en drinken
Ik neem flessen cola en water mee, iemand nog iets in gedachten wat ze willen drinken? en lust iedereen bolletjes met worst en kaas? zo niet, meld het even!!!
hoe laat spreken we nou af????
ik vind het prettig als ik even rustig de tijd heb om in te laden, en te rijden, aangezien ik nog een pony moet ophalen onderweg, en geen idee heeft of hij er vanzelf in gaat en dat ik natuurlijk als eerste er ben
heb er zin in!!!! aangezien ze mij moeten bellen als er iets is
SayaJones
Geplaatst: 18-02-11 11:30
Kaas lust ik niet, maar worst wel Voor de rest vind ik het allemaal prima!
Ik vond 11 uur wel een mooie tijd, en dan uiterlijk half 12 gaan lopen. (natuurlijk al eerder als iedereen er is!)
Ik kan ook echt niet wachten!!
Edit; Ik neem een 40 liter jerrycan mee! Dus voor de mensen die water vergeten voor hun pony kunnen ze bij mij terecht!
ik stuur mijn nummer ook even emuline dan kun je me smsen als je er aan komt dan zorg ik ervoor dat ik klaar ben voor vertrek! moet trouwens nog even adres doorgeven! doe ik ook wel even via pb.
ik moet zelf nog de pony klaar maken, inladen ( wat tegenwoordig ook al aardig lang duurt) dan nog huissen voor Lucky te halen, 30 minuten rijden, inladen, 30 minuten, en dan daarnog heen.
en ik werk fulltime, dus ik zou het prettig vinden als het 12 uur daar is!