Laatst bijgewerkt door Spetterrr op 25-01-11 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
roxiie
Geplaatst: 25-01-11 20:58
Whaha, voor mij 2 x pech Over 2 weken gaan we verhuizen en over een maand zit ik in Oostenrijk vakantie te vieren, achja voor zover er over pech valt te spreken dan
Nijnteee
Geplaatst: 25-01-11 20:59
Haha, het maakt mij niet zo heel veel uit waar we heen gaan. Vermaak me meestal wel. Ik zal even GTST kijken
Ludo is inderdaad banketstaaf. Noud moet gewoon zeggen: Nou doe maar een miljoen. En dan moet Noud tegen Nina zeggen dat ze toch een luxe leventje kunnen houden!
Nadine, ik garandeer je dat je, je nog stommer voelt als je niet mee danst Ik vond ook nooit dat ik kon dansen, maar als je er een beetje dom bij staat voel je je ook achterlijk zeg maar.. Dus toen ging ik een keertje uit mijn dak en dat was veel leuker Maar je moet natuurlijk lekker doen waar je zelf zin in hebt
Over 2 weken kan ik denk ik... *duikt in agenda* mischien, er is dan ook een monidrink van die ponykampen, en dan in aalst (belgie) dus dan moet ik of kiezen of als een gek op en neer gaan reizen.