nu.... baal ik Nee ik weet niet wat nu.. nu wordt het er keihard aantrekken
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat ik in 1 keer moet slagen want als ik een herkansing krijg moet ik die maken op 20 t/m 22 juni dat betekent dat ik de uitslag op 29 juni krijg (tijdens de instructieweek dus) als ik dan te horen krijg dat ik alsnog geslaagd ben (vieren we natuurlijk een feestje) maar moet ik mijn diploma vrijdag om 2 uur ophalen. Ik weet niet hoe laat we vrijdag klaar zijn maar ik neem aan niet voor 2 uur dus dat zou betekenen dat ik eerder weg moet dus conclusie; Ik moet in 1 keer slagen
Succubi
Geplaatst: 25-01-11 23:03
bvw schreef:
en wat is er mis met een ponykamp gevoel
Helemaal niks! (ik miste het vorige keer alleen )
@Venthe: Gefeliciteerd aan je broer!!! Balen van je scheikunde Maar kan je ouders niet je diploma ophalen? . Ik was vorig jaar geloof ik wel rond die tijd thuis. Sommige hebben om 10uur al les en als je van te voren al hebt ingepakt, stal gemest dan kan je na je les gewoon naar huis .
Die polo's en truien denk ik nog even over na. Eigenlijk draag ik nooit polo's (hebben mij nooit gestaan ) maar de kleuren vind ik wel erg leuk! En die truien draag ik dan weer wel... Alleen vind ik de kleuren daarvan weer niét leuk (plus dat ik momenteel echt niet zoveel te besteden heb, laat staan aan een shirt )
@succubi, nee je moet je diploma zelf mee nemen ze mogen het aan neimand anders mee geven. Ik zorg er gewoon voor dat ik in 1 keer slaag!
Succubi
Geplaatst: 27-01-11 23:14
Goede insteek Venthe!
Ik heb vandaag een nieuwe bodyprotector besteld!! Een bruine racesafe!! Gezien ik nu een "coole" bodyprotector heb mag ik zeker wel zonder "setje" aankomen? Want eeeeh... Ik heb ook een bruine cap, en laarzen dus IK heb wel een setje
@succubi, leuk! Ik heb nog steeds een kieffer bodyprotector (opzich wel een fijn ding) als ik hem aan heb lijk ik net een ninja turtle Nou als je nog een bruine pad onder je zadel legt dan ben je helemaal af!
Ik heb net springles gehad ging echt super fijn! We zijn weer lekker de hoogte en breedte in gegaan en dan begint ze echt zo fijn te springen. Mijn springinstructeur gaat meedoen met de 40+ springwedstrijd bij ons op stal op mijn paard. Haha dat ga ik zeker filmen! Het is zo gaaf om hem op mijn paard te zien rijden!
Succubi
Geplaatst: 28-01-11 23:54
Haha Leuk!! Ninja Turtle to the rescue! *gaat op zoek naar bruine pad* Leuk dat je les lekker ging! Ben benieuwd naar je springinstructeur
Venthe
Geplaatst: 30-01-11 11:37
haha, dus als je een schildpad op een paard voor bij ziet komen dan ben ik het Ik ga het zeker filmen tijdens de 40+ wedstrijd dus misschien zet ik het filmpje van hem dan wel hier neer (als hij het goed vind) Ik had gister dressuur wedstrijd weer een keertje M1 na lange tijd niet gestart te hebben. Ging niet echt goed helaas maar wel weer een puntje erbij
Succubi
Geplaatst: 30-01-11 12:33
Ninja turtle en setloos meisje... Begint goed Jammer dat het niet lekker ging. Alle puntjes helpen
Vandaag heb ik mijn allereerste officiële wedstrijd Ik heb al bijna een week (als het niet meer is) lekker gereden, dus ik ben benieuwd
Waarom denk je dat ik op de haflinger dagen even snel naar huis kon om te douchen? En Marny zo dichtbij staat? Maar jij ook ik A'foort? Ik had jou in Leusden ofzo verwacht?....
Hoi PartoutZ, gezellig! Wij zijn ook maar met een klein clubje
@Venthe: We hebben het overleefd . 174 en 179 punten. Ze liep met losrijden lekker en liet zich lekker bewerken dus maar 15 minuutjes gestapt en wat gedraafd. En in de proef sloot ze zich af. Ik heb het maar zo gelaten om het leuk te houden voor haar
Oh jee, bij de andere week binnendruppelen... Hihi straks gaat het nog echt veel te gezellig worden Ik heb al een springles langs de kant zitten kijken, omdat Zuc niet helemaal rad was. Tenminste... vandaag heb ik hem gereden en voelde ik niets, maar of dat teveel en te vroeg was, zal ik morgen pas merken... Ik hoop wel dat hij weer fit is, want na mijn vakantie (ik heb nu vrij) wil ik hem graag weer echt op kunnen pakken in aanloop naar de oefencross in Baarle Nassau.
Venthe
Geplaatst: 31-01-11 23:10
nou hartstikke netjes voor de 1e keer toch? Mijn 1e wedstrijd wil je niet weten
@zucchero, hopelijk valt het allemaal mee en kun je hem snel weer oppakken! Wat leuk dat je naar BN gaat, ik wilde ook maar helaas heb ik na het weekend schoolexamens. En de dag ervoor die 40+ wedstrijd waar paardlief aan mee doet met mijn instructeur. Dus heb me maar opgegeven voor de training in Ede van Rob Janssen op 5 maart. En nog 2 trainingen volgens mij in Moordrecht en dan de 27e ons debuut in Chaam
@Venthe: Vertel!! Misschien fleurt het mijn dag op
heleenxx
Geplaatst: 01-02-11 00:25
Nou, netjes toch voor de eerste keer, Succubi!
Welkom hier, Partout.
Natuurlijk komt het weer goed met Zucchero! Jammer dat je niet kon springen.
Ik ben Uitje ook weer voorzichtig aan het opbouwen na een hoefzweer waar hij al 3 weken last van heeft. Ik hoop dat hij zondag mee op dressuurwedstrijd kan. Gisteren heb ik een springwedstrijd gereden met Olivier. Het was allees en niks. . 1e parcours superfijn, foutloos en 3e prijs. 2e parcours klopte er niks meer en zijn we uitgebeld met 3 weigeringen . Blijft een lastig spelletje, dat springen...