Ik ga het niet redden waarschijnlijk. Hebben en een feestje met vergadering op stal en omdat ik alleen zou moeten komen worden de (benzine)kosten voor mij te hoog.
moi22
Geplaatst: 07-01-11 18:16
Hey sjaak afhaak wij waren eerst hoor dus je komt maar gewoon wel
Iris1702
Geplaatst: 07-01-11 18:51
Ja vind ik eigenlijk ook! We doen niet aan afmeldingen!!
Ik weet inmiddels zeker dat ik niet mee kan verjaardag is een borrel geworden van 16.00 tot ongeveer 18.00 uur en gezien ik dan nog minstens 2 uur moet reizen tot Ehv is het gewoon niet te doen. Sorry ladies! Ik baal er stevig van.
Als er meerdere mensen definitief niet mee gaan, willen zij dit dan voor vrijdag aan mij laten weten dan kan ik nog stoelen afmelden bij het restaurant.
Ik vind het ook wel jammer, maar aangezien er veranderingen besproken gaan worden vind ik het wel belangrijk om er op stal bij te zijn en dat is gewoon echt niet te combineren met eten in Eindhoven..
Heb even op de reisplanner gekeken, maar ik ben of een half uurtje te vroeg of 2 minuutjes te laat in Eindhoven.... Hangt er even vanaf hoelaat B. klaar is met zijn wedstrijd en of ik hem nog moet gaan halen.
Zie je wel, ik heb mijn ogen ook nog niet open........ Ik zat te kijken voor 16.00 uur.... Nee dan ben ik denk ik 2 minuten later, als jullie dat mij vergeven. Ach, ik zie trouwens zaterdag wel. Zullen we nog even wat telefoonnummers uitwisselen just-in-case?