Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Nouja ik vind alles prima! Ik kom trouwens uit Zeegse (Drenthe)
Ik moet trouwens wel 2 uur voor we vertrekken enzo opstaan hoor. Want ik ben nogal een tutje, en moet mijn make-up en mijn haar gewoon stijlen voordat ik wegga. Zelfs als ik op mijn paard stap. En ja jullie mogen mij nu uitlachen

Ze is met andere paarden trouwens heel goed hoor, het is geen vechtersbaas en eigenlijk ook niet dominant. Ze straalt wel gezag uit, maar is niet gemeen en heb haar nog nooit zien slaan naar een paard.
) Grootste nadeel hij breekt overal uit, maar ik ga al erheen om te kijken of de omheiningen Thigor-proof zijn, haha. Ik zal die dag ook wat foto's maken. Ga waarschijnlijk gewoon met mijn jaarling erheen lopen over de hei
Ook nog hengsten? (verwacht ik niet)
). Maar verder is het een schat hoor
Er vandoor gaan doet hij niet. Hooguit doorlopen als ie eenmaal zo hard mag, maar dagritten is anders dan dat uurtje wat ik nu rij, en ik rij alleen, én, ik heb hem nog maar 2 maanden en het gaat al zoveel beter dan eerst, dus denk dat het tegen die tijd wel over is...