Ja, maar ik mag niet met trailer rijden, en we hebben gewoon een trailer. Mijn ouders voelen er weinig voor mij te brengen, ze rijden ook al heen en weer naar concours.
Nuh, denk dat deze rit voor mij gewoon niet gaat lukken, ook ivm. weer enzo. Neem de paarden al een poos niet meer mee naar buiten, Boktrit was de laatste keer!
Ja, wordt het een voorjaarsrit dan kan ik mijn moeder misschien meenemen. Maar zij wil niet in een groep naar buiten. Grr. Maar dan zit het weer al mee, dus wellicht krijg ik haar dan zover!!
ik zou kijken.. 29e kan ik niet, dan ga ik naar groenhorstcollege@ opendag even kijken! 1januari ben ik rijden met iris gewoon achter in de wei.. omdat ze altijd carbid schieten bij de wei. ze is wel wat gewent dus
Mensen.. zoals jullie misschien wel weten ga ik niet meer mee,, aangezien iris weg gaat en ik dan geen paardje meer heb,, en ik ga ook niet mee fietsen,,
ik sla deze rit ook even over, ga liever voor een 'warme' zomerrit, en aangezien mijn vader niet elke minuut wilt rijden ik voor een trailer gewoon betalen moet.
22-01-2011 *Abby met pony *charity met paard *Cenna met dè fiets ZONDER GOEDE REMMEN!! ( nee ik ruil niet, blijf liever op co zonder remmen ) * Elaine?? *Jane?? *Trennie??
@ Ayla, snap ik! Van de zomer gaan we sowieso vaak het bos in, dus mits er genoeg mensen zijn die dan mee willen komt er dan ook nog een Bosrit