ik geloof dat ik wel de 27 mag moet wel alleen nog even met karin praten.. mn moeder begon weer moeiljk te doen over alleen met deb us terug, maar karin heb ik dus nog niet gesproken gisteravond..
Ik mag meee maar moet met karin mee terug mijn ouders willen niet dat ik alleen met de bus naar stadskanaal terug ga. dus ga met kaat mee weer terug nar Winschoten
ik ben wel benieuwd hoe laat jullie gaan afspreken? want misschien verschuift mijn les nog! ik kan nu zeg naar van half 7 tot half 10 niet en dat valt er vast midden in haha
Hahahaha inderdaad, een stoere wandeling van wel 20m
Dat zou leuk zijn SaMa! Ik moet werken tot kwart over 6, en kan om half 7 op het station zijn. Maar als jullie eerder willen beginnen vind ik dat natuurlijk geen probleem, moet alleen iemand anders even naar het station tuffen
maar ik bedoel eigenlijk, heb je wel genoeg tijd om te gourmetten al sje om half 7 op het station bent.
want je bent daar dan tegen kwart voor 7 7 uur. maar je begint dan vast en zeker niet direct met gourmetten. en wij moeten wel weer tegen 10 uur weg. maar je kunt ook niet sanne alleen met de afwas enzo laten zitten toch? dus dan lijkt mij 3 uur best krap... snap je?
ik ga koffiedrinken douchen en naar bed! morgen ben ik er weer