ZusJacobs schreef:Anoniem schreef:Erg leuk idee! als er zoiets komt lijkt het me leuk om mee te doen.
Zelf zou ik het doen met rondes van 30 km. En voor iedere ronde die je rijd 3 stempels (dus per 10 km 1 stempel). Zo kunnen mensen met goed getrainde paarden(endurance ruiters met name) meerdere rondes rijden. En mensen die dat niet gewend zijn kunnen een ronde van 30 km rijden. Dat kan namelijk ieder paard dat regelmatig getraint word lopen.
Ook zou ik DA controles doen. Want ik vind namelijk dat er goed gekeken moet worden of de paarden het wel aan kunnen.
Ben erg beniewt of het van de grond komt!
DA controles weet ik niet (kost al snel veel geld om DA in te huren niet?)
Zou eerder mensen nemen die pols/ademhaling/temp makkelijk kunnen opmeten, ik weet niet of er zulke mensen zijn?
Dat zou je via een endurance vereniging misschien kunnen regelen. Op wedstrijden zijn er namelijk ook altijd DA aanwezig. Vaak studente en een aantal echte DA. Dus je zou kunnen na vragen wat het kost voor een Endurance en misschien dat er ook wel wat geregeld kan worden met hun kwa prijs aangezien het voor het goede doel is.
Zelf vind ik dat soort dingen namelijk heel belangrijk aangezien er veel mensen mee zullen doen die niet gewend zijn dit soort ritten te rijden. En het soms lastig in te schatten is of het paard het nog aan kan.