nee dat word m niet.. mijn vader werkt de hele week en ik op zaterdag (planning hangt er al en vrijvragen zit er niet meer in).. en ik kan mn kamer ook niet een week eerder uitruimen want dan betaal ik voor niets.. zou wat zonde zijn..
jammer dat het weer verplaatst is naar deze datum dan.. want alle voorafgaande datums kon ik wel.. maarja, dan gaat het voor mij over deze keer..
hmm ja, ik dacht dat we zouden kijken naar een zondag in januari of februari.. we hadden beter weer zo'n lijstje kunnen maken als we eerder gedaan hadden zodat iedereen in kon vullen wanneer je wel en niet beschikbaar bent zodat we een gezamelijke datum konden afspreken.. maarja, niets aan te doen.. ik kan die zondag niet, verhuizing is ingepland en moet al blij zijn dat mn ouders me heen en weer willen slepen van groningen naar friesland.. dus helaas pindakaas, dan gaat het voor mij over!
je hebt de 20e en 27e nog in februari.. ik kan beide sowieso wel.. en van 20e tot 27e is het dacht ik ook voorjaarsvakantie (maar dat zal wel niet voor iedereen zo zijn) als niemand op de 20e kan, dan gaan jullie maar de 13e hoor.. dan pas ik deze keer! wel jammer, maar logisch...
het is wat met ons en dat terwijl we nog niet eens zo'n grote club hebben die op meeting moeten
Ja dat is altijd lastig datum te vinden dat iedereen kan. 20e dan?
Wijslander
Geplaatst: 23-01-11 14:14
Ik heb geen voorkeur dus maak het niet nog lastiger gelukkig Ik heb ruim 10 jaar rijervaring in ongeveer alle takken van sport (ook veel buitengereden). Op een manege dus en ben geen bange/angstige ruiter, maar hoef geen superheet paard ofzo Maar heeft iemand een site ofzo van waar we heen gaan, want ik ben even kwijt wat we precies gaan doen haha!
Tsja, voor mij wordt het hem zowiezo nu even niet, maar had ik al aangegeven. Lastige blijft dat ik overdag werk en rep 's nachts dus de weekend overblijven en die daardoor snel volzitten. Normaal kan ik ook al zit het soms snel vol nog enigzins schuiven, maar als ik heel eerlijk ben, wil ik dat nu even niet, heb ik er even niet voor over. Absoluut niet om jullie hoor, wil graag meeten, alleen tsja familie he.
Volgende week heb ik een afspraak staan weliswaar gewoon hier in de omgeving,maar toch. Week erna naar mijn ouders, oom en tante en opa en oma. En week daarna eigenlijk jaarlijkste uitje met mijn moeder naar de huishoudbeurs. Door de begrafenis enzo wordt je even gecontronteerd met feit dat familie ver weg woont, dus gezien mijn afgelopen week wil ik daardoor familie dingen even voor laten gaan, sorry.....
We zijn idd niet met erg veel, maar wel allemaal mensen met een ander leven, ander werkritme, ene school, andere vaste baan. Blijft lastig daardoor....
Maar ben ervan overtuigd dat het vast nog eens gaat lukken;-)
Als ik naar alle leuke plannen kijk dan heb ik zo het vermoeden dat er meer meetingen zullen komen;-) Als er even geen familie dingen waren had ik geprobeerd iets te verzetten, maar is even niet anders.
Risje, op zich wel logisch dat je dan nu je familie voor laat gaan en natuurlijk komen er wel weer meer meetingen aan! wil ook zeker nog een keer naar zo'n show met iedereen gaan hoor
Okay 20 februari dus! Waar ik wel over zat te denken als ik 5 februari slecht nieuws krijg betreft maximo. En het mocht zover komen dat hij wordt ingeslapen weet ik niet of ik in staat ben om op stap te gaan en allemaal verhalen aan te horen over vrolijke veulens. Ik hoop het natuurlijk wel maar er is natuurlijk wel een kans dat het slecht afloopt. hopelijk begrijpen jullie dat.
Ja de 20e! Zouden de gene die mee gaan mij even kunnen pb'en met de antwoorden: -> Aantal jaar ervaring? -> Waar is de ervaring opgedaan? -> Hoe frequent gereden? -> Bang of angstig? -> Eigen paard(en) of gehad? -> Evt. wedstrijdervaring? (En ik denk dat je eigen leeftijd erbij vermelden ook wel handig is?)
Dit zijn dingen die stal de eik graag wil weten om een goed beeld van ons te vormen, ik geef de gegevens dus aan hen door verder ziet niemand ze. Ik zie de pb met de antwoorden als een soort 'inschrijving'/'bevestiging' dat je mee gaat.
Rider01
Geplaatst: 31-01-11 14:54
He balen, gaat me niet lukken die dag. Ik verwacht wel foto's van jullie hoor