Ja ik ga mezelf ook uitrusten, morgen is het weer vroeg dag...
Spreek jullie allen morgen!
Fem
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-10 22:16
Hihi... Ik lig ook even in mijn bed CSI te kijken en denk; 'even in de reclame op mijn iPhone kijken' ... Weet ik hoeveel pagina's erbij! Het word hier steeds gezelliger!
Hallo! Hier nu dus ook beland!! Mag ik even weten wat intussen de stand van zaken is m.b.t. meeting?! Gaan we nog steeds shire-rijden? Dat lijkt me heeeeel cool namelijk! Oh en eh, als ik kan ga ik dus zeker mee!
Shire rijden is tot max 8 personen geloof ik. En kost 40 euro voor 2 uue, dus dat moet iedereen financieel wel te doen vinden, anders is het niet leuk Geloof dat het nu vooral indoor picknick bij Sannanasje in dr anti-kraak gemeente/studentenhuis is, waarbij we als huppelende konijnen het spel Twister zullen spelen terwijl we doeken vol schilderen met vingerverf. Zoiets in ieder geval haha.
Maarre het is dan Hengloooo in Gelderland he, niet Overijssel. 3 oktober kan ik wel. Als ik dan 5 oktober geopereerd wordt kan ik me nog lekker even vol schranzen, daarna is het over.
hahah jij gaat dan helemaal los, hebben de hele dag geen kind aan je Maaruh, niet zoveel eten dat je niet optijd nuchter kan zijn voor je operatie he! :p