vond ik ook al en ze had ook weinig tijd enz, ik denk dat zeg dat hell dan toch
xLauraax
Geplaatst: 07-09-10 20:40
trouwens, ik ging nog even nakijken, maar mijn toetsweek is nog een week later dus het kan dan opzich wel voor mij, maar dan moet het wel een beetje aan het begin van de vakantie. en dan zitten we dus nog met de herfstvakanties van de verschillende regio's hè!
xLauraax
Geplaatst: 07-09-10 20:40
TheJokerr schreef:
vond ik ook al en ze had ook weinig tijd enz, ik denk dat zeg dat hell dan toch
Ja inderdaad, maar ik hou niet zo van roddelen, dus laten we er maar over ophouden haha Ze zal het misschien zelf nog wel een keer komen vertellen
TheJokerr
Geplaatst: 07-09-10 20:41
nee toch? volgensmij zelfde? en ligt eraan wanneer pernilla en leine bij ayla zijn want dan zijn hun daar wel zegma en dan is het goed
& de kerstvakantie is inderdaad wel gelijk, maarja, dan kunnen pernilla & leine niet.
Kelly
Geplaatst: 07-09-10 20:51
Okee er zijn vast geen mensen die dichtbij Amstelveen wonen he want zodra ik iemand gemeet heb dan kan ik vast wel eens mee op een echte meeting met jullie allemaal als diegene er ook is En nu ga ik even pepernoten halen
Ik woon redelijk dicht bij amstelveen! En ik ga wel eens vaker richting amsterdam dus ik wil wel een keertje meeten dan is mijn ma ook wat makkelijker als er een paar bekende bij zijn(naast leine en pernill)
ons idee was de stad in Arnhem, gewoon dagje samen in de stad en dan wat eten ergens. voor de meeste is dat wel te doen, maar ik weet niet of dat voor iedereen is ?
oh.. hmmm. ik weet niet hoe leine & pernill hier heen komen, als hun worden gebracht kun jij misschien wel meerijden ? mijn vader wilt hun vast wel terug brengen, jij kan helaas niet blijven slapen vanwege ruimtegebrek (voor als je dit ook zou willen) maar misschien dat een enkel kaartje goedkoper is?
weet niet hoe zij gaan maar enkel kaartje is alsnog heeel duur vind ik 15 euro en 30 cent..
xLauraax
Geplaatst: 08-09-10 18:08
dat sowieso ayl maar misschien dat er bij Sanne of whatever nog slaapplekken zijn. Want voor mij is het ook veel te duur om met de trein te gaan, dus vandaar dat ik Lindi als tussenstop gebruik
Ayla
Geplaatst: 08-09-10 18:09
15,30 vind ik best meevallen maarja het is maar wat je er zelf voor over hebt. goedkoper kun je zin iniedergeval niet krijgen.
xLauraax
Geplaatst: 08-09-10 18:09
MiniPolly schreef:
weet niet hoe zij gaan maar enkel kaartje is alsnog heeel duur vind ik 15 euro en 30 cent..
oooh maar dat is niet zo duur!
Ayla
Geplaatst: 08-09-10 18:10
ja wss zijn er bij sanne nog slaapplekken vrij ? ik weet dat maaike daar wss slaapt maar verder weet ik het niet..