dan vraag je of je moeder me naar mij brengt dan dan ga je met mij naar centraal en dan met de trein ??????
Saaaash
Geplaatst: 10-10-10 13:51
Ik heb wel een leuk ideetje;
We spreken om een tijd af bij station Heemstede-Aerdenhout. Dan ontvang ik ( en meer haarlemse bokkers ) jullie. We hebben hopelijk dan genoeg fietsen. Fietsen we naar Haarlem. Eten we een ijsje en maken we kennis. Gaan we shoppen en aan het einde van de dag zetten wij jullie weer af op het station? Ze hebben hele leuke winkels in Haarlem! We kunnen wel een film kijken maar dat duurt lang en het is nu mooi weer.
Dat lijkt me echt een goed idee haha Ben een keer in Haarlem geweest echt leuke winkels daar Als het zulk weer als nu is dan lijkt me ook niet zo leuk idee om naar de bios te gaan.... ik hou het nu op Haarlem anders wordt het steeds een ander idee. Het is nu definitief Haarlem dus het idee van Saaash.
je kan gewoon in de bus een kaartje kopen als we in haarlem zijn.
Als je met de trein gaat moet je station heemstede aerdenhout uitstappen. Dan pakken we daar bus 80. Er komt iemand die in haarlem woont die de weg helemaal kent die wacht op ons bij het station. dus we komen er heus wel
Jullie zijn uiterlijk 10 over half 11 op station heemstede-aerdenhout.
Ik sta jullie op te wachten jullie herkennen me vanzelf wel. Ik zit daar als een zenuwachtige walrus. Ik vang jullie op. En we gaan op de bus. Dan naar Haarlem!~