ik moet gaan dus graag verder reageren via pb anders raak ik het kwijt groetjes
Evelyne79
Geplaatst: 28-07-10 18:08
Gentlegiant schreef:
ik ben met 20 min thuis van uit de laaghuissingel dus dat valt wel mee
Eventueel is het ook makelijk met OV te doen hoor
ja, thuis is bij jou Lomm, dan moet je nog door naar Arcen. de gemiddelde fietssnelheid is 12 km per uur, laat je er dan wat harder op fietsen maar om in een half uur van de kaldenkerkerweg naar de lingsforterweg te fietsen moet je 30 km per uur fietsen, dat fietst niet iedereen gemiddeld
Gentlegiant
Geplaatst: 28-07-10 18:22
gemiddelde fietssnelheid is 18 khu
moet je makelijk halen in max 40 minutjes hoor
Naar Arcen is nog geen 5 minutjes jho
Maargoed wat is dichtbij vroeger fietste ik ook 3 kwartier naar mijn paarden
zipfu
Geplaatst: 31-07-10 17:12
Ik zie dit topic nu pas... ik woon ook in maabree en als iemand een keertje mee wilt rijden: Gezellig! Ik rij vooral aangespannen maar mijn paardjes kunnen ook onder het zadel!
Waar woon je in maasbree zipfu? Zou je misschien een keer mee aangespannen willen, mijn merrie staat een paar maandjes ervoor, maar heeft nog nooit met een andere aanspan erbij gelopen
zipfu
Geplaatst: 01-08-10 22:27
Ik woon in de buurt van de bree bronnen. Ik heb een haflinger die al langer voor de koets gaat, en een fjord die we er opnieuw voor aan het zetten zijn. allebei zijn ze onder het zadel, en ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een koersierbewijs!
Mijn ouders hebben hem in Weert gehaalt bij van hornehoeve maar weet niet of dat daar nog gaat was in 89
zipfu
Geplaatst: 02-08-10 22:30
Ik heb gehoord dat manege beekshof wilde beginnen met menlessen maar hoe en wat weet ik niet zou je na kunnen vragen, en ik het najaar zou er ook een cursus gaan starten in velden maar meer weet ik er niet van......
Gentlegiant
Geplaatst: 02-08-10 22:32
Die menlessen nee niet mijn ding Als je daar heen gaat word er alleen maar over je gepraat
Ik heb daar een tijdje met 1 paard van mij in pension gestaan nee voor mij niet meer
Ze mogen les geven tot M1 nivo nou dat halen ze bij lange na niet hoor!
Lessen als je daar wat wilt leren dan moet je een beginner zijn Ga dan naar een goed gediplomeerde men instructeur en die ook bewezen is
zipfu
Geplaatst: 02-08-10 22:34
tja dat weet ik niet.... ik kom daar zelden en ik geef alleen maar tips!
hmm, als je meer hoort over menlessen in Velden, dan mag je me dat wel laten weten
Woody2015
Geplaatst: 03-08-10 10:31
Ik zou nu ook niet direct 123 menlessen nemen bij manege Beekshof, zijn zo al genoeg verhalen die de ronde doen en denk dat je dan beter bij een goed adres je menlessen kunt nemen
dan kan ik niet,word echt veel te laat eer we terug zijn ook.
masja
Geplaatst: 05-08-10 19:06
Ik vind het dan ook te laat worden.
Ben trouwens afgelopen weekeind met de paarden bij het bos van Lottum geweest. Dat is ook een erg leuk bos zeg! Alleen kan je daar volgens mij nergens parkeren... Wij konden er gelukkig te paard heen.
kreeg een aanbod om een bixie spelletjesdag mee te doen en dat is ook veel leuker voor sharon om aan mee te doen. dan kan eventueel haar zusje ook meerijden met wat onderdeeltjes