ik denk dat de slager en die website niet zoveel zullen verschillen eigenlijk..
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-10 09:25
SaNNeS88 schreef:
ik denk dat de slager en die website niet zoveel zullen verschillen eigenlijk..
Dat weet ik dus zo niet, mijn ouders kennen de slager heel erg goed en ze hebben het er altijd over dat ze nooit duur uit zijn.
Nath, jammer maar volgende keer beter!
Edit: Heb gebeld, mijn moeder wist het zo niet uit d'r hoofd. Mijn stiefvader weet het wel maar die is nu nog aan het werk ( ochtenddienst) vanmiddag of morgen hoor ik de prijs. Mijn moeder dacht overigens dat we bij de slager goedkoper uit zouden zijn, we zullen wel zien dus.
Mijn moeder belde me net terug, als we vlees bestellen bij de slager dan zitten we op 4 euro per persoon voor het vlees. Ik moet dan alleen nog worstjes bij bestellen,drinken,sausjes,stokbrood,plastic bordjes kopen, dus opzich helemaal niet duur!
PieterBel
Geplaatst: 09-07-10 10:12
Het maakt mij niet uit of het 10,15 of 20 euro is. Die paar euro meer of minder, als het maar gezellig is. Steph, doe wat voor jou het makkelijkste is (lijkt mij met servies, saus en brengservice enzo dan kun je zelf ook nog een beetje genieten ofniet).
Het lijkt mij wel zo dat als je meedoet en het is besteld, en je kunt onverwachts toch niet, dat er wel gewoon geld is of wordt overgemaakt naar Steph. Want bij het uitje van de dierentuin was er toen toch ook onduidelijkheid over een kaartje en het wel of niet betalen van iemand die niet kon. Dan hebben we achteraf geen gezeur of een Steph die geld te kort komt.
ik zou moeten werken op een beurs, dus ik heb het vrijgezellenfeest al afgezegd, maar nou werd ik gebeld dat het werk niet doorgaat.. dus OVB ga ik mee..