Nee joh, gewoon appels schillen in stukjes snijden, aardbeien wassen en in 2en snijden (of meer als ze groot zijn), bananen in partjes snijden, druiven wassen en plukken en er zo in doen, eventueel nog stukjes kiwi, peer, ananas, watermeloen, andere meloen. Dat bij elkaar mikken, door elkaar husselen en klaar is de fruitsalade
Zoals het er nu naar uitziet, komt Djilan zondag op tijd thuis om met mij mee te rijden richting Ibbel. Alleen denk ik niet dat die heel erg in staat is iets mee te nemen, aangezien die dus zondagmorgen pas vertrekt uit de Eiffel.
Ibbel haar huis woont op een heel mooi plekje, als je wil weten waar dan moet je haar ff een PBtje sturen (of achter de schermen even zoeken op het team-meeting topic van ehhh.. maart 2008?... of het sinterklaastopic van eind nov 2008).
Ik heb wel afbakstokbrood in huis, vind ik altijd lekker wel lekker, zó vers uit de oven, maar als je mee wilt nemen dan kan dat natuurlijk. Kruidenboter is prima, daar had ik zelf niet aan gedacht want dat eten wij nooit
Nou, jij het stokbrood en kruidenboter en kruidenkaas? Afbakstokbrood klinkt als een goed plan. Wat ik ook altijd lekker vind is stokbrood met kruidenboter erin... kan nog wel ff naar de winkel scheuren. Dan bakken we die bij jou wel af.
Hilli
Geplaatst: 16-07-10 13:57
Edit: stokbrood met kruidenboter erin
@Nadia: bollenstreek, als in... een beetje in de buurt van A'dam? Dan kan je evt. wel meerijden met me