Joycebunny schreef:of 'vind ik niet leuk' knopjes mis ik ook wel bij sommige topics idd,of bij sommige reacties
Knokke 2 points xD ! De Haan is ook goed, op de een of andere manier link ik dat aan Niels Destadsbader
Hha Eva gaat mee; Bo heeft nog niets gezegd; maar zei vond het ook een leuk idee , dus zij gaat zeker ook wel meegaan! (;
ja, gaan wandelen opt strand, of gaan shoppe hé Lies kunnen we mss mensen die bij elkaar in de burt wonen samen op de trein gan zitte??
JusticeWH schreef:Whaha, in't echt is em ni ulgy wéé!! Oké, zenne muziek suckt, ma zenne kop magger weze xDHij heeft puisten ofzo
x3_Ine_x3 schreef:ja, gaan wandelen opt strand, of gaan shoppe hé Lies kunnen we mss mensen die bij elkaar in de burt wonen samen op de trein gan zitte??Wandelen,cv maar niet met de paarden
http://www.tepaardaanzee.be/#/nl/wandelingenheb dit eve snel gevonde,mss een idee?of zoek ik nog wa verder?s wel in Adinkerke...
kunnen ook gaan*duiken*surfen*kiten*vliegeren *wandelen (al vermeld)*fietsen*shoppen (al vermeld)*zo'n maxi grote gocart huren voor ons allen*...