Draver cross meeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:38

daandriaan schreef:
Zaterdag 4 sept
Nini_roosje
Delaja
Daandriaan

zondag 5 sept
Nini_roosje
Delaja
Daandriaan

Zaterdag 18 sept
Nini_roosje
Delaja
Daandriaan

Zondag 19 Sept
Nini_Roosje
Delaja
Daandriaan

Nini_roosje Ede & Renswoude
Delaja: Ede & Renswoude
Daandriaan: Ede en Renswoude.

Het maakt voor mij inprincipe niets uit, omdat ik met haar mee reis :D

Super :) nog 2 mensen te gaan! en we kunnen het "vast" zetten

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:36

Oh super leuk zeg!
Dat is inderdaad wel iets voor mijn dravertje. Al ben ik geen held met vaste sprongen.
Ik wil graag mee gaan, maar dan moet ik wel vervoer hebben.
In september is gelukkig nog een stuk vooruit, dan kan ik nog genoeg regelen ook met mijn werk (horeca dus ook op zondag).
Ik kijk nog even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:42

Olly_Jada schreef:
Oh super leuk zeg!
Dat is inderdaad wel iets voor mijn dravertje. Al ben ik geen held met vaste sprongen.
Ik wil graag mee gaan, maar dan moet ik wel vervoer hebben.
In september is gelukkig nog een stuk vooruit, dan kan ik nog genoeg regelen ook met mijn werk (horeca dus ook op zondag).
Ik kijk nog even.

Jou zag ik op het dravers forum! We gaan naar renswoude of Ede. Is dat te doen voor jou? Een held zijn in vaste hindernissen is niet nodig hoor. Het is gewoon even wennen. Wel is een Bodyprotector verplicht! Dat iedereen dat even in de gaten houd :)

Nevaya

Re: Draver cross meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:49

Klopt ja, ik ben degene met Roscoff Elegance, haha.
Voor mij is dat inderdaad goed te doen, woon in Utrecht.
Alleen bodyprotector word lastig, ik heb er zelf geen, ik ken eigenlijk niemand met zo'n ding, ik rij altijd zonder. Misschien valt dat nog wel te regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:52

Olly_Jada schreef:
Klopt ja, ik ben degene met Roscoff Elegance, haha.
Voor mij is dat inderdaad goed te doen, woon in Utrecht.
Alleen bodyprotector word lastig, ik heb er zelf geen, ik ken eigenlijk niemand met zo'n ding, ik rij altijd zonder. Misschien valt dat nog wel te regelen.

Ja idd, Misschien iemand op stal ? opzich zijn die dingen wel te regelen.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:10

Mijn paarden staan thuis, niet op een stal, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:14

Olly_Jada schreef:
Mijn paarden staan thuis, niet op een stal, haha.

Hier ook :) Zelf heb k er 2 maar Delaja had er ook geen.. Dus even kijken hoe het allemaal te regelen is :)

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:37

Ik heb er maar 1, anders had je wel kunnen lenen natuurlijk :)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:02

Ik had misschien willen komen zonder paard maar met camera maar denk niet dat het gaat lukken, íéts te ver gewoon :+

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 22:07

Misschien dat daantje12 er ook een heeft?

Ik heb waarschijnlijk tegen die tijd trouwens al een gewoon zadel, heb al een zadelpasser gesproken en krijg deze week een telefoontje voor een afspraak. Zal waarschijnlijk een wintec vzh worden of iets in die richting dus dat gaat al beter dan mijn western zadel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 07:22

Wintec VZH heb ik altijd heel fijn mee kunnen springen :)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:14

Ja ik ook!
Heb voor dat ik dat boomloos zadel kocht ook met een wintec 2000 gereden, ook in de springles. Lag in het begin prima alleen paard werd door het werk twee keer zo breed (was echt erg iel toen ik haar kocht) dus daar is ze uitgegroeid. Heb hem juist weer verkocht haha.
Maarja, daar eindigde ze dus met een drukplek boven de linker schouder omdat het gewoon echt niet meer paste dus vandaar dat ik er nu een laat aanmeten. Zadelpasser neemt ook wintecs mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:20

Dat is super! Mijn zadel word zaterdag ook gecontroleerd. Hoop dat het nog goed ligt (ga ik wel vanuit) Ben namelijk erg gehecht aan mijn zadel :)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:29

Ik ga binnenkort in Roden kijken, daarna kan ik voor de noorderlingen wel een topic aanmaken.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:31

Leuk wendy!
Misschien als ik kan kom ik dan bij jullie ook wel kijken :D
foto's maken zal niet zoveel zin hebben want heb geen bijzondere camera helaas maar kan natuurlijk altijd stukjes filmen ook :+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:47

Delaja schreef:
Misschien dat daantje12 er ook een heeft?

Ik heb waarschijnlijk tegen die tijd trouwens al een gewoon zadel, heb al een zadelpasser gesproken en krijg deze week een telefoontje voor een afspraak. Zal waarschijnlijk een wintec vzh worden of iets in die richting dus dat gaat al beter dan mijn western zadel :o

Ik heb hem jammer genoeg ook niet meer, is begin 2010 de deur uitgegaan ..
wintec zit idd heel fijn!

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:01

Ik had net even gekeken naar de wedstrijden, maar er staan er nog vrij weinig voor september, dus het is nog even afwachten wat er allemaal bijkomt.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:14

En gewoon een aantal dagen opgeven en als er dan een wedstrijd is die voor een keer niet rijden?
Denk dat deze meeting een eenmalig iets is en wedstrijden zijn er nog wel vaker toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:20

WendyBZ schreef:
Ik ga binnenkort in Roden kijken, daarna kan ik voor de noorderlingen wel een topic aanmaken.

Als er daar een komt ben ik er ook bij. :D

Ben al een keer uitgenodigt om daar te rijden, maar ben niet zo'n held. Kijk even of ik met paard kom of alleen kom kijken. Zit trouwens ook een leuk klein bosje bij. :j

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:50

opzich zijn wedstrijden er nog wel vaker, maar wij moeten vrij specifiek zijn met de wedstrijden die we jaarlijks rijden omdat er selecties tussenzitten, maar ook omdat er maar weinig wedstrijden met goede bodem en goed inrijmogelijkheden zijn voor een jong 4 jarig paard. en omdat ik eigenlijk de wedstrijden belangrijker vindt dan crossen met mijn dravertje (want dit kunnen wij eigenlijk dagelijks dicht in de buurt doen) wil ik dus echt eerst afwachten welke wedstrijden er nog komen. (jonge paarden competities, apeldoornse kampioenschap enz.)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:06

Wanneer is dat een beetje bekend van de wedstrijden? Want het is denk ik wel handig als we het toch een tijd van tevoren bespreken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:11

Hier staat alles al ingeplant tot 28 sept. aan wedstrijden. Maargoed ik snap MariskaFally ook wel.

Maarja momenteel hebben we nog maar 3 mensen. Terwijl we toch een min. hebben van 4 a 5. Dus ik hoop dat er nog andere mensen enthousiast te krijgen zijn. Aangezien ik het wel 2 a 3 weken van te voren helemaal. Besproken en geregeld wil hebben. Want daarna ga ik op vakantie. En ben ik 1 sept. pas terug. Dus als we het eerste weekend gaan. Is het niet handig als er kort van te voren. Nog vanalles verander en geregeld moet worden. (kreupel heden enz natuurlijk uitgezonderd)

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:14

Ik denk dat Edith het wel eerder dan 2 a 3 weken van tevoren geregeld wil hebben, want zij zitten ook met een wedstrijdplanning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:15

Only_Hellen schreef:
Ik denk dat Edith het wel eerder dan 2 a 3 weken van tevoren geregeld wil hebben, want zij zitten ook met een wedstrijdplanning.

Dat snap ik ook. Dus het liefst nog voor de zomer vakantie.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:32

Oke, ik overleg even met mijn vader over deze datums maar zowieso kan ik 5 september niet, de andere data's zijn voor mij tot nu toe nog wel mogelijk.