Niet om het één of het ander Paardjuh, maar dit is een vervolg op ons vorige TTT boetseer-clinic om het zo maar te zeggen.
We zijn een behoorlijk hecht clubje en ik schrik een beetje van je reactie dat je jezelf zomaar uitnodigt om mee te doen........niet dat ik het verbied, maar je komt net ons topic binnenvallen. Misschien een volgende keer?
ben t wel met karin eens! Misschien is een volgende keer wat geschikter!
Nou mijn bisquit staat in de oven...had t telkens uitgesteld en had echt geen zin ben alleen super dom geweest, had boter gehaald en dat per ongeluk achter in de auto laten liggen, niet erg slim dus met dit weer morgen maar ff nieuwe halen moet ook nog bastogne koeken halen! Jullie willen niet weten hoe ik bij de kassa stond by de makro hahah
karin ben wel iets eerder by je denk ik morgen! Moet de vullingen nog maken, maar dat kan evt. Ook wel by jou toch?? Heb nu geen zin meer!
Ik vond het erg gezellig dames! Ben nu echt he-le-maal kapot alleen.... Wordt geen mest ruimen meer vanaaf, ga ze zo even ontroleren en dan duik ik op de bank met een kop thee, pijnstillers en misschien een stukje taart (maar ik vind het bijna zonde om hem op te eten!!!!)
1 varkentje van mij was verzopen toen ik thuis was, maar ff uit de modder getrokken. De 2 zittende waren verzakt, niet meer kunnen verplaatsen. Taart zit in de vriezer, kon hem nog niet aansnijden, vond ik zonde.
Iemand al geproeft?
RTM
Geplaatst: 05-07-10 09:03
Wij hebben hem gister opgegeten. Alleen was de laag chocola veeeeeeeeeeeeel te dik, waardoor hij ietwat te machtig was
Hier hetzelfde. En waar de modder bij Kaatje thuis niet wou harden, wilde hij nu niet meer zacht worden. Je moest er haast met een cirkelzaag doorheen hahahah. Maar hij was (ondanks dat ie zo machtig was) wel heerlijk. Het laatste stukkie taart wordt nu door mijn collega's opgegeten. En omdat je dus maar kleine stukjes nodig had hebben er +/- 15 personen van kunnen proeven!