Equimotion, Bart en Marlon mogen beide tot PSG jureren, en trainen zelf paarden op GP cq PSG nivo en geven veel les, dus daarmee kun je veel kanten op en ze zijn veelzijdig. Maar ik weet niet of iedereen beide personen wel zo passen ik kan met beide goed en vind ze leerzaam..... Maar voor mij hoeft die clinic niet perse met hun hoor, voor minder geld kan ik een uurtje prive rondhobbelen Ik vind bijna iedereen wel best, maar mochten er mensen intresse hebben in Bart of Marlon dan weten we iig de prijzen.
Mij maakt het ook echt niet zoveel uit wie er komt, hoewel er één naam tussenzat waar ik dan niet meerijd maar ach....die kans is wel heel klein dat die het wordt!
Patrick vd Meer zat ik inderdaad ook al aan te denken Maud
rockey
Geplaatst: 12-05-10 09:22
Dominique fillion? Hihi ik noem maar iets hoor
sanne_
Geplaatst: 12-05-10 09:23
Haha en nu hou ik maar even mijn mond want anders komt er nooit een eind aan het lijstje mogelijke instructeurs Hier moeten we vast wat leuks uit kunnen kiezen lijkt me! En van Daff en Zooist ben ik nu heel benieuwd wie ze bedoelen
Bettine
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-10 09:23
Laten we het eerst even proberen met alle namen die we nu hebben, denk dat dat er al meeeeeer dan genoeg zijn!
Frenk Jespers geeft volgens zijn website lessen van 1 uur, met maximaal 2 personen per uur. En maximaal 5 uur achter elkaar. Dus dan zouden er maar 10 mee kunnen rijden, denk dat wij met net wat meer zijn?
Bettine
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-10 09:43
En van Alex v. Silfhout:
De kosten zijn normaal €150,00 per 3 kwartier max 3 ruiter min 4 lessen en max 6 lessen. (maar als het in Lunteren is wil hij het ivm bijna geen reiskosten ook wel voor 120 doen).
Dus dat is met 3 pers. per les ook goed te doen lijkt me! Dan wordt het uiteindelijk iets van 45-50 euro p.p. denk ik?
Als AvS het voor 120 per 45 min wil doen, zou ik met 2 personen ook prima vinden. Heb eerlijk gezegd idee hoe hij rijdt en lesgeeft. Weet alleen niet wat er dan nog bijkomt aan acco?
Zal erom hangen of wij met 10 zijn. Volgens het lijtje kunnen er 14, maar dat zal wel minder worden naarmate de datum dichterbij komt lijkt me. En misschien wil hij ook wel lessen van 45 min doen als je het vraagt, dan past het altijd.