Shanedow schreef:Marieke1495 schreef:Wie gaat mee meeten? Naar de EJ / Bosgra ~ Dieuwke ~ Emma ~ Lotte ~ Marieke ~ Nienke als het van m'n ouders mag ~ Marije watisdateigenlijk?? ~ Sietskee Als ik kan.. Blijkbaar wil er verder niemand? ( ) dus wanneer ? en welke !
Shanedow schreef:Marieke1495 schreef:Wie gaat mee meeten? Naar de EJ / Bosgra ~ Dieuwke ~ Emma `~ Marlot Misschien dan~ Lotte ~ Marieke ~ Nienke als het van m'n ouders mag ~ Marije watisdateigenlijk?? ~ Sietskee Als ik kan..
Marlllot schreef:ik wil ook wel jerNiet misschien he, dan gaan we gewoon samen, en met nog paar mensen uit de buurt die meegaan!
Wie gaat mee meeten? Naar de EJ / Bosgra ~ Dieuwke ~ Emma `~ Marlot Misschien dan~ Lotte ~ Marieke ~ Nienke als het van m'n ouders mag ~ Marije watisdateigenlijk?? ~ Sietskee Als ik kan.. ~ Melissa
zo niet meer! Maar ik kan nooit op zaterdag, en op zondag soms ook niet, en jullie dus ook al niet, weet niet hoe het met de rest zit met wedstrijden enzo, maar dan kunnen we het beter in een vakantie of een vrije dag plannen..