Nou, er kunnen er maar 5 in de auto..Vera,Nadia,Alice,Caitlin,Sophie,En Jody..Dan fiets ik wel samen met iemand
Ik kan ook wel fietsen hoor Maareh, Mees, mijn ouders moeten me ook brengen.. en ik geloof dat het op zondag is en dan zit de hele familie in de kerk
Och zo..Wou net zeggen.. wij moeten iets meer dan een uur rijden en daar word geen probleem van gemaakt. maar ik snap het wel.
Tja, mijn ouders willen me wel brengen maar zo vroeg is nogal lastig en op zondag dus eigenlijk helemaal niet
Kan iemand me misschien even bijpraten, aangezien ik meer dan de helft van het topic gemist heb We gaan dus een bosrit maken, en we blijven ook slapen?
VERAx schreef:Nou, er kunnen er maar 5 in de auto..Vera,Nadia,Alice,Caitlin,Sophie,En Jody..Dan fiets ik wel samen met iemand en ik dan?
LauraPhoebe schreef:VERAx schreef:Nou, er kunnen er maar 5 in de auto..Vera,Nadia,Alice,Caitlin,Sophie,En Jody..Dan fiets ik wel samen met iemand en ik dan? ik dacht al gaat Lau niet mee
nee.. degene die willen..Ik moet denk ik blijven slapen want op zondagochtend kunnen mijn ouders me niet brengen..